הפיקסיז

הפיקסיז חוזרים להופעה ביולי 2020

/5

שמעתי את הפיקסיז פעמיים בישראל – ביוני 2014 בבלומפילד ביפו, וכעבור שלוש שנים, ביולי 2017 באמפי קיסריה. בפעם השלישית באולם אקספו גני התערוכה ב-14 ביולי מגיעה לי גלידה, אם כי לא בטוח שהמוסיקה של הפיקסיז מזוהה עם טעם מתוק שכזה.
הפיקסיז, להקת האלט רוק המשפיעה  (קורט קוביין המנוח הצהיר בזמנו שאלמלא הפיקסיז לא הייתה נירוונה) הוקמה ב-1986 בבוסטון ע"י  בלאק פרנסיסקים דילדיוויד לאברינג וג'ואי סנטיאגו. מדובר באחת הלהקות היותר משפיעות של עולם הרוק האלטרנטיבי, גם על הישראלי. אלבומיהם "דוליטל" ו"סרפר רוזה" זכו למעמד של קאלט והכו גלים שנים ארוכות אחרי יציאתם. מוזיקאים דוגמת  פי.ג'יי. הארווי, קורט קוביין ותום יורק ציינו את הלהקה כאחת ההשפעות הגדולות עליהם ודיוויד בואי עשה להם קאבר.
הופעות הלהקה מאז איחודה ב- 2004 זוכות להצלחה גדולה ולביקורות נלהבות. ב- 2009 הוציאה חברת AD4 את מארז ה- Minotaur המהודר של הלהקה שכלל את חמשת אלבומיה ו- dvd  של הופעה חיה. ב-2017 הפיקסיזיצאו  לסיבוב  הופעותבעקבות אלבומם .Head Carrier.
בהופעה האחרונה בקיסריה הפיקסיז סיפקו כמעט כל מה שנחשב אצלם להיט, למרות שבמהות זו אינה להקה של להיטים. זה הרגיש בלא מעט רגעים כאילו באו לעבודה. (קראו ביקורת)

הפיקסיז בקיסריה 2017

הפיקסיז בפסטיבל רוקנרולר באצטדיון בלומפילד 2014

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן