ויטני יוסטון

ויטני יוסטון – קונצרט המחווה באפריל בישראל

/5

אין כמו מותו של כוכב לעורר האימפריה הכלכלית שלו, לייצר מופעים החוגגים על הסיפורים ועל המיתוס. עכשיו תורה של ויטני יוסטון. הסיפור שלה יגיע לישראל במופע תוצרת אוסטרליה שנקרא  The Whitney Houston Show: The Greatest Love of All בכיכובה של הזמרת הדרום אפריקאית בלינדה דיוויס –מלווה בתזמרות  ולהקת רקדנים. מופע המחווה עלה על הבמות ב 2013, כשנה לאחר מותה הטרגי של ויטני. ויטני שנפטרה בנסיבות שעדיין לא נחשפו בצורה ברורה, היתה רק בת 48 במותה ב-11 בפברואר 2012. אנחנו מדברים על אחת הזמרות הגדולות בכל הזמנים, מושא לחיקוי, מהענקיות ששוכנות בפנתיאון של היכל התהילה. זמרת נשמה שינקה ממוסיקת הגוספל השחורה והרעידה לבבות בשירתה ובשיריה שהיוו את פסגת המיינסטרים של המוסיקה השחורה.
ויטני יוסטון הייתה בתה של זמרת הגוספל, סיסי יוסטון, דודתה של דיוות הפופ דיון וורוויק. היא החלה לשיר בכנסיה בשנות העשרה שלה, והיתה זמרת הליווי של צ'אקה קאן וג'רמיין ג'קסון. יוסטון הגיעה לשיאי מכירות בשנות השמונים והתשעים – יותר מ-170 מיליון אלבומים מאז אלבום הבכורה שלה שיצא ב-1985. רשימת הישגיה ארוכה מאוד, ביניהם שני פרסי "אמי", 6 פרסי "גראמי", להיטים כמו I Wanna Dance With Somebody  Saving All My Love For You , הצחה עולמית עם הסרט The Bodyguard – "שומר הראש", לצד קווין קוסטנר, שפס קול הסרט שלו הכיל עוד להיט ענק שלה I Will Always Love You. לא הכל הלך חלק. במקביל להצלחה ולהישגים, ויטני יוסטון הסתבכה עם בעיות של שתיה וסמים. היא הודתה בשימוש בהרואין, מריחואנה ומיני כדורים. הופעותיה הצטמצמו. בשנים שלפני מותה, לא הייתה עוד מסוגלת להגיע עוד להישגיה מראשית הקריירה.
4 הופעות של מופע ההצדעה האוסטרלי ייערכו בהיכל התרבות בת"א בין ה-1 ל-4 באפריל. הופעה נוספת ב-6 באפריל במרכז הקונגרסים בחיפה.

The Greatest Love Of All – ויטני יוסטון, בלינדה דיוויס

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן