חולון אימפריה

"חולון אימפריה" מארחים את עמיר בניון בקליפ חדש

/5

חולון עולה על מפת ההיפ הופ. הכנופיה שקוראת לעצמה "חולון אימפריה", מוציאה ליוטיוב קליפ חדש בהשתתפות של לא אחר מאשר עמיר בניון בתפקיד "אב המשפחה" מעין סנדק בכנופיית גנגסטרים. אני משוחח עם שי "אלגו" בשן,  האיש מאחורי הרעיון, הקבוצה וההקלטות היוצאות מתוך אולפני "המקלט" בחולון. ההרכב מתהדר בתת ז'אנר של ההיפ הופ הנקרא טרפ. מדובר בהיפ הופ "דרומי", מוסיקה רקידה של "ביטים עוקצניים" המוגשת על מצע סאונד חדשני. הסגנון מזוהה מאוד עם סצנה שגדלה כרגע בכל העולם ובעברית. הלהקות בסגנון הזה מתפארות במקום שממנו יצאו ועליו גדלו.
"חולון אימפריה" יצרה עד עכשיו סדרה של סרטונים, המועלים ביוטיוב. הקליפ החדש מציג סיפור של גנגסטרים במעין  מחווה פרודית לתרבות ה – Gangsta האמריקאית, נוסח הכנופיות החמושות בעיר כמו אטלנטה. זוהי הדרך של צעירי חולון "להתחבר לשוק העולמי", אומר אלגו. "אנחנו לא רוצים להיות אמריקה, אלא הסטייל הישראלי של חולון שמושפע מאמריקה ומכל העולם. זו מוסיקה שיכולה להגיע לכל פסטיבל היפ הופ בעולם – ובעברית".
עמיר בניון? אלגו עובד איתו כמה שנים כמפיק מוסיקלי. הם יצרו אלבום משותף שיצא רק באינטרנט הנקרא "המקלט" ע"ש האולפן. שילוב ים-תיכוני אלקטרוני עם השפעות מהסבנטיז כמו פסיכודליה מבחינת סאונד ואווירה. בניון מגלם בקליפ אב משפחת פשע. אליו מגיעה הכנופיה האלימה כדי שייחלץ מבלגנים כמו חטיפת בטעות של שוטר. האוריינטציה הומוריסטית, הרבה צחוקים ודחקות וגם נטילת אחריות על סצנת הטרפ בהיפ הופ הישראלי.

תסריט והפקה: גל אלי  ואלגו שי בשן
במאי: גל אלי צלם: נדב חומסקי
כנופייה: אסף ג׳רבי, רז רונן, אביעד ניסים, כפיר אוזדובה, טל ג׳ונסון

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן