יוני רכטר צילום מרגלית חרסונסקי

יוני רכטר מוציא אלבום ילדים חדש

/5

אלבום ילדים  חדש של יוני רכטר יצא בסוף פברואר. רכטר הוא מלחין פורה לילדים. די אם נזכיר את הכבש ה-16, "הייתי פעם ילד", "האריה הינה ותרנגולת כחולה", שירי הילדים של אריק אינשטיין, שתי אופרות לילדים כ"איתמר פוגש ארנב" ו"מעשה בשלושה אגוזים".
יוני מציין כי האלבום מכיל רשימה ארוכה של חיות, "וזה קצת מוזר למישהו שמעולם לא היה לו אפילו כלב או חתול"…
"האלבום הוא כמעט משפחתי, כי הזמרים והנגנים שמשתתפים בו הם חברי ההרכב עמו אני מופיע יותר מעשור. במשך השנים הצטברו במגירות שלי הרבה שירי ילדים שלא הוקלטו. הצעתי לשלושה הזמרים שעובדים איתי להיפגש לעבודה על החומר הזה, ובמשך שנה התגבשה רשימת שירים להקלטה".
לא רק על חיות אנחנו שרים באלבום הזה. יש שיר על ילד שמחכה ער בלילה להוריו עד שיחזרו, ומקנא באחיו הקטן הישן ללא דאגות, שיר על ילדה, ששרה לאמא שלה שגם היא בעצם מעין ילדה,  שיר על העננים שבשמיים מעלינו, וגם מחרוזת של לחנים חדשים לשירי ילדים מוכרים כמו 'יונתן הקטן' 'השפן הקטן' ו'עוגה עוגה'. רכטר שילב באלבום  מעין אופרטה קטנה המספרת על 'פנינה' חתולת רחוב עליה כתב יונתן גפן. "לשמחתי הרבה,  ארבעת שותפי להרכב ה'כבש ה-16, יהודית, גידי, דויד ויונתן הסכימו ברצון להשתתף בהקלטת השיר, כאילו לא עברו 40 שנה."

*** האזינו למטה לשלושה שירים מתוך האלבום החדש: , "עננים", "הנמלה" ו"את אמא שלי"

עננים – מילים: יהונתן גפן
הנמלה – מילים: ע. הלל /  סולנית: יעל צבי
את אמא שלי – מילים: יעל נחשון /  סולנית: יעל נחשון

לחנים עיבודים והפקה מוזיקלית – יוני רכטר
יעל צבי, יעל נחשון,  איתי פרל ויוני רכטר – שירה

נגנים: יוני רכטר – פסנתר וקלידים, אהרוני בנארי – גיטרה חשמלית ובנג’ו, יוראי אורון – גיטרה בס, עופר פלד – כלי נשיפה, ג’וקה פרפניאן – כלי הקשה, טל כהן – תופים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן