גלי עטרי במחלקה ההמטולוגית באיכיללוב - הללויה

ילדים חולי סרטן חגגו 40 שנה ל'הללויה' בביצוע מיוחד עם גלי עטרי וקובי אשרת

/5

הביצוע החדש של "הללויה", זוכה האירוויזיון (1979), מגיע מהמחלקה להמטו-אונקולוגיה בבית חולים "דנה-דואק" שבמרכז הרפואי איכילוב ת"א. בקליפ משתתפים הזמרת גלי עטרי, המבצעת המקורית וזוכת האירוויזיון וקובי אשרת, המלחין של השיר. בקליפ משתתפים ילדים מישראל וגם מעזה,  והוא צולם במשחקיית המחלקה שעוצבה בהשראת במת האירוויזיון המקורית של התחרות ששודרה מבנייני האומה בירושלים בשנת 1979.
ד"ר רונית אלחסיד, מנהלת המחלקה להמטו-אונקולוגיה ילדים: "שמחנו מאוד לשבור את שגרת הטיפולים שעוברים הילדים הנפלאים שלנו בשירת 'הללויה'. המוזיקה הפגישה בין ילדים שסיימו טיפולים לאלו שעדיין מקבלים טיפול. המסר הוא שמירה על אופטימיות, מאחר שכיום אנו מצליחים לרפא למעלה מ-80% מהילדים ממחלת הסרטן. אני מאמינה שהמפגש נותן לכולנו כוחות ותקווה להמשך".
גלי עטרי: "הללויה" הפך במרוצת השנים בין השאר גם לשיר תפילה בינלאומי. הביצוע עם ילדי המחלקה להמטו-אונקולוגיה באיכילוב 40 שנה אחרי יציאתו היה אחד המרגשים והמיוחדים שחוויתי בקריירה. התרגשתי מאוד לשיר עם הילדים המקסימים, אני מתפללת עבורם, מאחלת להם רפואה שלמה ושתמיד ידעו רק אושר ושמחה".
קובי אשרת, מלחין השיר: "מזה שנים רבות אני מתנדב בשלל פרויקטים למען המטופלים של בית החולים איכילוב, והפעם הצליחו לרגש אותי במיוחד. עבורי, כמלחין, לראות ילדים קטנים שרים הללויה ומתפללים לסיום הטיפולים – מוכיח את הכוח של המוזיקה לרפא ולעלות חיוך גם עבור מי שמטופל נגד מחלה קשה".

תסריט ובימוי: רועי כץ

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן