jean michel jarre ז'אן מישל ז'אר

לקראת הופעתו במצדה מוציאים את המובחרים של ז'אן מישל ז'אר

/5

האם אוסף מובחרים של ז'אן מישל ז'אר יביא לו מאזינים חדשים? לקראת הופעתו הספקטקולרית במצדה, מחזירים למדפים את האלבום  Jean Michel Jarre Essential Recollection, שיצא ב-2015 – קטעים קלאסיים מ-1976 ועד 2000. מ"אוקסיגן", "אקווינוקס" דרך "שדות מגנטיים" ועד "2000 פעמונים". זו אינה הפעם הראשונה שמוציאים מבחר כזה של ז'אר, כשהדגש הוא על היצירות היותר פופולריות שלו, חלקן מעולות. האוסף אינו אלבום קוהרנטי כמו אלבום קונספטואלי שלו, אבל כל קטע  הוא יצירה שעומדת בפני עצמה.
ז'אן מישל ז'אר, מי שנחשב אחד מחלוצי המוסיקה האלקטרונית החשובים בפופ, יעלה את מופע הראווה שלו במצדהב-6 באפריל. ז'אר העלה מופעי ראווה בפירמידות במצרים מול 800 אלף איש, ביוסטון טקסס מול 1.5 מיליון איש ושידור לחלל, במוסקבה מול 3.5 מיליון איש ובפריז מול 2.5 מיליון איש. אתר מצדה יהפוך למשך יממה אחת לעיר עתידנית עם אלמנטים הפקתיים מהמורכבים אליהם נחשף הקהל הישראלי.  הבמה תוצב במרכז הנוף ההררי כשלצידה ייבנה אמפיתאטרון יעם מפלסי צפייה מופרדים.
נציגיו של ז'אן מישל ז'אר, סיירו ובחנו את האם אתר מצדה עונה על דרישות  טכניות מורכבות. בסופו של דברר הצליחו לפצח את אופן הבנייה והתפאורה על רקע ההרים  ולעצב מהיסוד את האתר כפי שלא נראה בעבר – באופן חד פעמי למופע זה.  המתחם יבנה בצורת מפלסים פנורמיים, כאשר כל מפלס יתומחר בצורה שונה. לרוכשי הכרטיסים.  החל מ 490 ₪  עד 3000 ₪

Jean Michel Jarre Essential Recollection

  1. Oxygene Part 2
  2. Arpegiateur – Live
  3. Oxygene Part 4
  4. Souvenir of China
  5. Equinoxe Part 4
  6. Zoolookologie
  7. Magnetic Fields Part 1
  8. Magnetic Fields Part 2
  9. Equinoxe Part 5
  10. Chronologie Part 4
  11. Fourth Rendez-Vous
  12. Oxygene Part 6
  13. Bells
  14. Last Rendez-Vous Ron’s Piece

וידיאו: Jean-Michel Jarre – Fourth Rendez-Vous

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן