ריקי מרטין לישראל

מבול הופעות הקיץ נמשך: ריקי מרטין זמר הפופ הלטיני מגיע

/5

מבול ההופעות נמשך: זמר הפופ הלטיני ריקי מרטין  יגיע להופעה אחת ב – 14.9.16 בהיכל מנורה מבטחים במסגרת סיבוב ההופעות העולמי החדש שלו One World Tour מלווה ב 18 מוסיקאים וצוות רקדנים.
ריקי מרטין החל את דרכו המוזיקלית בשנת 1984 כחבר בלהקת הבנים MENUDO, שזכתה להצלחה בשנות השמונים. לאחר פרישתו מההרכב פתח בקריירת סולו. אלבום הבכורה שלו שיצא בשנת 1991, הוא כיכב במחזמר "עלובי החיים" בברודווי , תפקיד שחשף אותו לקהל רחב .
קפיצת מדרגה גדולה היתה למרטין בשנת 1998 כאשר שר את ההמנון גביע העולם של פיפא La Copa de la vida, המנון שהוביל אותו לגראמי, וללב הקונצנזוס של הפופ הלטיני. הניו יורק טיימס הכתיר את מרטין כסמל סטטוס המיינסטרים החדש של התרבות הלטינית בארצות הברית.  בשנת , 2012 לאחר שנה על במות ברודווי עם ההצגה "אוויטה" , הצטרף מרטין לפנל השופטים בתכנית "דה וויס" אוסטרליה. עונה זו שברה את שיא  אחוזי הרייטינג  ובמהלכה שחרר באוסטרליה את אלבומו "הלהיטים הגדולים" שהגיע ישירות למקום #1
מרטין הינו נציג עולמי לסובלנות ולשלום הילד. הוא הקים קרן על שמו, ששמה למטרה להילחם בסחר בילדים בעולם. הוא משמש שגריר של "יוניסף", קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים.
עד היום הוציא 10 אלבומים מצליחים ומכר מעל 70 מיליון עותקים.  הוא זכה  פעמיים בפרס הגראמי היוקרתי לאלבום הלטיני הטוב ביותר.

ביקורת ההופעה 14.9.2016

** את המופע מביאים לישראל יאיר דורי והמפיק גד אורון.

*** מחירי הכרטיסים ינועו החל ב 290 ₪ – 1,250 ₪

וידיאו: Ricky Martin – La Mordidita

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן