שינייד או'קונור - בשם חדש Magda Davitt

מגדה דויט, שינייד או'קונור לשעבר, מוציאה סינגל ראשון מזה 4 שנים

/5

מגדה דויט Magda Davitt , מי שמוכרת האמנית כשינייד או'קונור, יוצאת עם שיר חדש “Milestones" (אבני דרך) הראשון שלה מזה ארבע שנים. או'קונור, ששינתה את שמה בספטמבר שעבר, הקליטה את השיר עם המפיק דיוויד הולמס באולפנו בבלפסט. הולמס  מסביר כי הגרסה שיצא עכשיו היא רק בבחינת דמו. הולמס כתב את הלחן. דויט – את המילים. הזמרת בת ה -51 גם הודיעה כי היא עובדת על אלבום חדש No No No No Lotus, שיצא עד אוקטובר 2019. אלה חדשות מבטיחות עבור דויט-או'קונור, אשר נאבקת תוך חשיפה פומבית בבעיות נפש בארבע השנים האחרונות.
"טוב, אז לא ציפיתי שהרצועה הזאת תישמע כל כך מהר, כי זה דמו, אז זה לא נגמר, אבל זה שם ואני מאוד גאה בזה", כתב הולמס בעדכון פייסבוק. "זה מסלול חדש בלעדי על ידי סיניד או'קונור שאני שיתוף כתב והפיק בסטודיו שלי בלפסט. לעולם לא אשכח את הרגע שהיא שרה את זה בפעם הראשונה. זו היתה לסת שנופלת לרגע ".
שיאה של ההיאבקות בבריאותה הנפשית נראה בסרטון וידאו בפייסבוק בו הודיעה כי ניסתה להתאבד. בביתה שבניו ג'רזי. על שינוי שמה סיפר ד"ר פיל, שהודיע כי השם "שינייד או'קונור" נגנז על ידה, ואמנם בדיקה של דף הפייסבוק שלה גילתה שהשם החדש שהיא בחרה – הוא מגדה דויט.

הדמו של Magda Davitt ( fka Sinead O'Connor) Milestones

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן