מדונה בבר סטונוול אין

מדונה בהופעת פתע בניו-יורק חוגגת השנה החדשה עם קהילת הלהט"ב

/5

איך מדונה פתחה את שנת 2019? בהופעה מפתיעה וספונטנית ללא התראה של לרגל חגיגות 50 שנה למהומות ב -1969 בבר האיקוני Stonewall Inn ב"גריניץ 'וילג'". המקום הוא בר של גייז ובית מרזח בשכונת גריניץ 'ווילאג' שבמנהטן התחתית, ניו יורק,  הקשור למהומות של סטונוול ב -1969, שנחשבו לאירוע החשוב ביותר לשחרור ההומואים ולמאבק המודרני למען זכויות הומואים ולסביות בארצות הברית והיוו קרקע לצמיחת תנועת LBGTQ המודרנית.
מדונה עלתה בחצות לבמה עם בנה דוד בנדה כדי לשאת נאום ולבצע שני שירים. היא הובילה את הקהל לשירה של "כמו תפילה" ולקאבר של “Can’t Help Falling in Love.” של "אלביס פרסלי. "אני עומדת כאן בגאווה במקום שבו החלה הגאווה, בבר סטונוול האגדי, עם לידתה של שנה חדשה", אמרה. "אנחנו באים יחד לחגוג 50 שנות מהפכה".
הזמרת קראה גם לשלום ואמרה: "אם באמת נקדיש את הזמן להכיר איש את רעהו, נגלה שבכולנו זורם אותו צבע, וכולנו צריכים לאהוב ולהיות נאהבים. בואו נזכור בשביל מה אנחנו נלחמים? – רק בשביל עצמנו. בואו ניקח רגע כדי לחשוב על איך אנחנו יכולים להביא יותר אהבה ושלום לתוך 2019, בואו נסתכל איך אנחנו יכולים להביא מעשים של חסד. אולי נוכל למצוא פתח שיביא את האור. האם אתם מוכנים לעשות זאת?"

https://youtu.be/Q6880rRgk8g

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן