מוצארט גרופ

"מוצארט גרופ" לישראל – עושים צחוק מהמוסיקה

/5

עושים צחוק מהמוסיקה?  תלוי איך  מתייחסים  למשפט הזה. כשמדובר ברביעייה הפולנית "מוצארט גרופ" המגיעה לסדרת הופעות בישראל  – הכוונה היא צחוק במובן הקומי. במופע משמשת המוסיקה (הצלילים) מטרה לצחוקים.  לכאורה, זהו הרסיטל קלאסי עם יצירות של מלחינים כמו אנטוניו ויוואלדי, ווולפגנג אמדאוס מוצרט ומצד שני, זהו מופע קומי השומר מצד אחד על "גישה מכבדת" ל"מוסיקה קלאסית", אך שובר את הרצינות המוחלטת שלה. בקונצרט משולבות בדיחות מוסיקליות מעולם מוזיקת הקאנטרי, הכליזמר,  הטנגו, הגראנג', הבלוז, גרשווין, הביטלס, ג'יימס בונד, מונטי פייטון ועוד.
רביעיית המיתרים "מוצארט גרופ" המפיעה משנת 1995, מורכבת מארבעה נגנים וירטואוזים, שסיימו הכשרתם באקדמיות המוסיקה של וורשה, לודג' ופולין, אך החליטו שאינם יכולים לקחת עצמם יותר מדי ברצינות.  חברי הרביעייה הם הכנרים פיליפ חסלר ( Filip Jaslar) ומיכאל סיקורסקי ((Michał Sikorski, הויולן פאוול קובאלוק (Paweł Kowaluk) והצ'לן בולק בלסזיק (Bolek blaszczyk)
הם מעידים על עצמם שהם קיימים למרות הפורמאליות של היכלי הקונצרטים הגדולים, למרות אוהביה הפאנאטיים של המוסיקה הקלאסית ולמרות מעריצי להקות רוק, ראפ או פופ שנרתעים ממוסיקה קלאסית .

הופעות בישראל: 23.6 – היכל התרבות ת"א 24.6 מופע צהריים בשעה 13:00 בתיאטרון ירושלים, 25.6 – אודיטוריום חיפה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן