מיילי סיירוס ונגיף הקורונה

נגיף הקורונה קוטל הופעות ופסטיבלים

/5

מיילי סיירוס הודיעה שהיא לא תגיע למלבורן אוסטרליה לקונצרט הצדקה העולמי של Bushfire Relief, למען ניצולי השריפות הגדולות ביבשת – על רקע נגיף הקורונה המתפשט. מארגני האירוע מבטלים את הופעתה שאמורה להתקיים ביום שישי 13 במרץ.
סיירוס צייצה את החלטתה בטוויטר, ואמרה כי היא נענית לאזהרות של הרשיות הנוגעות . "אני כל כך מאוכזבת לא להיות שם, אבל אני צריכה לעשות מה שנכון כדי להגן על הבריאות והבטיחות של הלהקה והצוות שלי. אתרום כדי לעזור לקורבנות השריפות באוסטרליה".
סיירוס מסמנת את גל הביטולים בעולם המוסיקה שנראה עכשיו כצונאמי. דוגמאות: ביטול פסטיבל המוסיקה "אולטרה" במיאמי וביטול פסטיבל SXSW באוסטין – סדרת פסטיבלים ואירועי אינטראקטיב, מוזיקה וסרטים המתקיימים מדי אביב (בדרך כלל במרץ) באוסטין שבטקסס.
בארה"ב Ultra ו- SXSW יביאו לאפקט דומינו, אבל באירופה כבר מדובר בקריסה כלכלית של ענף המוסיקה: פסטיבלי המוסיקה בבריטניה ובאירופה בוטל. ההשפעה הכלכלית עשויה להיות אדירה. גרוע מכך, לרוב הפסטיבלים אין הביטוח הנכון לכיסוי הוצאותיהם והפסדיהם הצפויים בעקבות הביטולים הכפויים.
מגזין בילבורד האמריקני, הסוקר את האספקטים הכלכליים של ענף המוסיקה בארה"ב ובעולם מוסר, כי יותר מ 20,000 אירועי מוזיקה בוטלו מאז פרץ הנגיף בסין (בין ינואר למרץ). עלות הביטולים במיליארדי דולרים. השאלה הגדולה המרחפת: האם יבוטל פסטיבל קואצ’לה הנערך באפריל בקליפורניה. הפסטיבל נחשב כיום לאחד מהפסטיבלים הכי גדולים ומשמעותיים בתעשיית המוזיקה הבינלאומית הכולל הופעות של מיטב הראפרים, אמני הפופ ויוצרי מוזיקה אלקטרונית.
פסטיבל הענק של קליפורניה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן