ניל יאנג

ניל יאנג מבקר את טראמפ לאחר שאיבד את ביתו בקליפורניה

/5

ניל יאנג מתח ביקורת על הנשיא דונלד טראמפ בגין חוסר הרצון שלו לפעול בעניין שינויי האקלים, זאת אחרי שהשריפות של קליפורניה גבו חייהם של עשרות אנשים והרסו את ביתו.
בציוץ שפורסם ב -10 בנובמבר, נשיא ארה"ב האשים את מושל קליפורניה באסון השריפה הגדול בשל "ניהול כושל של היערות של קליפורניה" באספקט הכלכלי (היעדר מימון)
בהודעה באתר שלו, השיב לו הזמר-יוצר ניל יאנג: "קליפורניה היא פגיעה – לא בגלל ניהול כושל של היערות כפי שדונלד טרמפ היה רוצה שנחשוב, אלא בגלל שינויי האקלים; אירועי מזג האוויר הקיצוניים והבצורת המורחבת הם האשמים, וזה נושא באחריות הנשיא.
יאנג המשיך: "תארו לעצמכם מנהיג שמתנגד למדע, וטוען שהפתרונות לבעיות האקלים אינם לא צריכים להיות חלק מההחלטות שלו. תארו לעצמכם מנהיג שאכפת לו יותר מעצמו, ממה שנוח לו יותר מאשר האנשים שהוא מוביל. תארו לעצמכם מנהיג לא מתאים. עכשיו תארו לעצמכם אחד מתאים".
קייטי פרי ורוד סטיוארט מתחו גם הם ביקורת על טראמפ: "זו תגובה חסרת-לב לחלוטין. קליפורניה זקוקה למילים של תמיכה ועידוד, לא איומים והאשמות".
יאנג הוא אחד מהכוכבים שאיבדו את בתיהם בשריפות הגדולות בדרום קליפורניה. מייק גרסון, פסנתרן של דיוויד בואי סיפר על אובדן ביתו ואולפנו. השחקן ג'רארד בטלר הציג תצלום של ביתו החרוך והודה לכבאים על "אומץ, רוחם והקרבתם". מיילי סיירוס סיפרה, שהיא איבדה את ביתה אבל הצליחה להימלט עם ארוסה, השחקן ליאם המסוורת', ובעלי החיים שלהם. ליידי גאגא צייצה שהיא פונתה מביתה. "אני יושבת כאן עם רבים ותוהה אם הבית שלי יתלקח בלהבות"/

Neil Young + Promise Of The Real – Peace Trail 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן