סטיבן וילסון צילום מרגלית חסונסקי

סטיבן וילסון ישוב בחורף הקרוב להופעה בהיכל התרבות

/5

סטיבן וילסון, המוסיקאי הבינלאומי הכי מתוקשר עם ישראל, חוזר להופעה בפברואר 2019 בהיכל התרבות בת"א בעקבות אלבום הסולו החמישי שלו To the bone ובמסגרת סיבוב ההופעות העולמי שהחל בקיץ. ההיכל נבחר משום שהוא עומד בדרישות המופע החד – מערכת סאונד בהיקף מלא (Surround Sound) ומפרט תאורה ווידאו ארט מורכב ביותר.
לוילסון קריירה מוסיקלית מגוונת:  הוא נמנה על הלהקות  שהקים No Man ו-Porcupine Tree בהם חקר וערבב השראות מוסיקליות קלאסיות של הפרוג רוק והשפעות חדשות שהולידו אלבומים מסקרנים וייחודיים. . במקביל הוא חבר להרכבים שונים  Bass Communion, Krautrock Revivalists Incredible Expanding Mindfuck, וBlackfield אותו הקים עם אביב גפן.
בין אלבומיוראוי  לציין את The Raven That Refused to Sing and Other Stories אלבום קונספט שמבוסס על סיפורים קצרים שכתב ושיכנע את אלן פרסונס להפיק. באלבומו מ-2014 Hand. Cannot. Erase, הוא מהוא הלחין את סיפורה המרתק-עגום של Joyce Carole Vincent. באלבום זה  אירח את נינט, שהצטרפה אליו לסיבוב הופעות מצליח בעקבותיו. השותפות המוצלחת המשיכה גם לאלבום הנוכחי To the bone, בו גדל חלקה של נינט אף יותר והיא מתארחת ב6 מתוך 11 שירי האלבום. האלבום הוא תגובתו של וילסון לחיים חסרי הביטחון של ימינו, מראה שמשקפת  לחברה את הכאוס שיצרה. התיעוב עצמי שנוצר מחיים לחוצים בכביש המהיר של האון ליין, הגירה בעקבות מלחמות לצד הרצון להעביר תקווה לדורות הבאים. שירים שמוגשים עם מחשבה מדוייקת מאחורי כל תו, קרני אור לצד צלילים אפלים וטקסטים קודרים, קשתות של רוק עתידני לצד הבזקים אלקטרוניים וגיטרות מיללות. האלבום שהופק יחד עם Paul Stacey שהפיק אלבומים Black Crows. אל וילסון יצטרפו להופעה בישראל הפסנתרן אדם הולצמן, הגיטריסט אלכס נאצ'ינס, המתופף קרייג בלאנדל, הבסיסט ניק בג.

ביקורת אלבום To the bone

מוצ"ש 2.2 היכל התרבות ת"א

וידיאו: קטעים ההופעה עם נינט במאי 2016 באמפי שוני

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן