סטינג ושאגי באולפן

סטינג ושאגי – אלבום משותף

/5

איך סטינג, היוצר-זמר המהולל והבסיסט של פוליס,  ושאגי, כוכב הדאנסהול-רגאיי של ג'מייקה, חברו לאלבום חדש? התשובה יכולה להיות פשוטה: הם חשבו מחוץ לקופסה. סטינג ושאגי נפגשו לאחרונה במנהטן – שם שאגי מקליט לעתים קרובות. המטרה: להקליט אלבום בעל אוריינטציה קריבית, שאמור לצאת בקרוב. "הדבר הכי חשוב לי בכל סוג של מוזיקה הוא הפתעה", אומר סטינג, "ואכן, כולם מופתעים מהשיתוף הזה. לפי התוצאה, אנחנו אכן מפתיעים".
השניים מוציאים סינגל חדש מתוך האלבום "Don't Make Me Wait" המשלב את הטמפרמנט של שאגי עם הבס ליין של סטינג. אם הזיווג הזה נראה מוזר עד לא סביר בתפיסת המראית עין, בפועל קשה לדמיין שני אנשים שמחים יותר כשהם ביחד. ג 'מייקה, באופן לא מפתיע, קיימת חזק בשיתוף הפעולה. עבור סטינג, כמו הרבה מוזיקאים בריטים בדורו, רגאיי וסקא היו תמיד בסיס חובה. "תמיד היתה לי זיקה לג'מייקה", אומר סטינג "זיהיתי שם  קסם שאי אפשר להסביר במילים".
הם הקליטו עם נגנים  ג 'מייקנים בעיקר, כולל המפיק טרנצ'ילה, פלוס הגיטריסט הוותיק של סטינג, דומיניק מילר, ואגדת הרגאיי רובי שייקספיר בעמדת הבס.
הצמד נפגש לראשונה במהלך סאשן של שאגי באולפני הוילאג' באל.איי הראשון בהפקת  מרטין קירשנבאום.  קירשנבאום שלח לסטינג שיר של שאגי, "Don’t Make Me Wait," והכוכב הבריטי נדהם ממה ששמע. הוא עזב את ביתו בחוף המערבי במליבו ונסע לאולפן, שם הפתיע את שאגי, כאשר תוך כדי כניסה בדלת שר את קטע מהשיר. "אמרתי לו שזה נשמע כמו להיט. הצטרפתי לבית החוזר, וניסינו למצוא דרך איך להבליט אותי, יותר מאשר סתם פזמון חוזר".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן