סלין דיון ביוני 2020

סלין דיון דוחה ההופעות ליוני 2021

/5

קניתם לסלין דיון באוגוסט? תכניסו את הכרטיסים למגירה. שימרו אותם. כוחם יהיה טוב ליוני 2021. שתי ההופעות החדשות נקבעו ל-19 וה-20 באיצטדיון בלומפילד. כזכור, בספטמבר 2019, הוכרזה ההופעה הראשונה של סלין. בעקבות הביקוש נפתחה הופעה שניה.  שני המופעים תוכננו להתקיים בפארק הירקון, במבנה חד פעמי דמוי-אצטדיון כאשר כל מופע מכיל כ 25 אלף איש. בעקבות המגיפה הודיעה סלין דיון על שיבוץ מחדש של 49 הופעות במקטע האירופי של סיבוב ההופעות, אשר יתקיימו ב- 32 ערים שונות ב-2021.

סלין דיון: "מאוד קיוויתי לחזור לבמה עוד השנה, אבל הבריאות של כולנו חשובה מכל. כל העולם עובר תקופה קשה עם הוירוס הקטלני,  וליבי יוצא לכל מי שנפגע מכך. אני יודעת שבסופו של דבר נצא מזה יחד ונפצה על הזמן האבוד שלנו. אני מתגעגעת להופעות ולא יכולה לחכות לשיר לכם. תשמרו על עצמכן ונתראה בקרוב".
אצטדיון בלומפילד המחודש מאפשר זוויות צפייה טובות להיכל בסדר גודל הזה – אשר אירח בהצלחה את ברברה סטרייסנד ב- 2013.

כלל רוכשי הכרטיסים יקבלו ביום ראשון ה- 14.6.20 כרטיסים חדשים המציינים את מקומותיהם החדשים. מכיוון שהמופע תוכנן במקור לבלומפילד, האמפי שעוצב בפארק תוכנן ברוח האצטדיון, עם מרחקים זהים בין הבמה לשורות האורקסטרה והיציע.  כעת הקהל יועתק ממקום מושבו באמפי למקומו החדש באצטדיון בלומפילד – כאשר הוא נשאר במיקום זהה ביחס לבמה בהתאם לבחירת הכרטיסים המקורית.

סלין דיון: 32 שנים אחרי האירוויזיון באירלנד

Celine Dion – My Heart Will Go On

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן