סקוט ויילנד

סקוט ויילנד, מי שהיה סולן Stone Temple Pilots מת בגיל 48

/5

סקוט ויילנד, מי שהיה סולן Stone Temple Pilots מת בגיל 48. הוא נפטר בשנתו בבלומינגטן, מינסוטה, בעיצומו של מסע הופעות של להקתו העכשווית, Wildabouts. בהודעה נמסר כי המשפחה מבקשת לשמור על פרטיותה. דבר מותו אושר ע"י אשתו, הצלמת ג'מי ויילנד ןמנהלו, טום ויטורינו.
סקוט ויילנד Scott Weiland נולד ב-1967 בסנטה קרוז, עבר לאוהיו יחד עם אמו וסבו לפני שחזר לקליפורניה ללימודי תיכון. את Stone Temple Pilots הקים על בסיס להקה קודמת שלו Mighty Joe Young שפעלה ב-1985. הפיילוטס חתמו על חוזה הקלטות עם "אטלנטיק רקורדס" ב-1992. ויילנד עמד בראש ההרכב עד 2002, וחזר ב-2008 וב-2013. בין ובין הוא הצטרף להרכב הסופרגרופ Velvet Revolver, שכלל חברים לשעבר בלהקת Guns N’ Roses. הוא עצמו הוציא 4 אלבומי סולו.
Stone Temple Pilots רשמה הצלחות בתקופת עליית מוסיקת הגראנג'. אלבום הבכורה שלה Core הגיע למקום השלישי במצעד האלבומים בארה"ב. ההרכב זכה בגראמי בקטגוריית best hard rock performance בשנת 1994 על השיר Plush. כל אחד מששת האלבומים של הלהקה הגיע אל עשרת הראשונים בארה"ב.
ויילנד היה זמר ורסטילי, ששינה לא פעם את סגנונו הווקאלי, בעוד המוסיקה שהלחין נעה בין הרד רוק לרגאיי. ויילנד שנישא שלוש פעמים, דיבר לא פעם על מאבקו בהתמכרות לסמים ולאלכוהול, ניסיונות שיקום. לא פעם התבטלו הופעות בגלל מצבו.

וידיאו: Plush

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן