ליאם גאלגר

סרט דוקומנטרי חדש על ליאם גלאגר, סולנה לשעבר של אואזיס

/5

As It Was, הסרט התיעודי החדש של ליאם גלאגר, סולנם לשעבר של ההרכבים בידי איי ואואזיס, יצא לבתי קולנוע ב -7 ביוני, הסרט מתמקד בתקופה לפני שהפך כוכב סולו. גאלאגר התמסר לחלוטין לצוות הצילום כדי לספר את הסיפור שלו במהלך סיבוב ההופעות לאלבומו הראשון ‘As You Were‘, שיצא בסוף 2017. הסרט מספר סיפורו על אחד מגדולי הרוק, שירד מן הגבהים המסחררים של  תהילת אואזיס לחיים על הקצה, מצא עצמו מנודה, מתמכר לשתיה וחווה מאבקים משפטיים מרים. למעשה הוא החל הכל שוב לבד, לוקח סיכונים כדי לעשות קאמבאק בגדול.
"אני לא עושה את זה כדי להיות מפורסם יותר, אני מספיק מפורסם" , אומר גאלגר בקליפ הראשון מהסרט. "אני לא עושה את זה בשביל הכסף. הצטרפתי ללהקה כי אני אוהב מוסיקה. אני יודע כמה אני גדול וכמה אני חרא"
"זה חלק מלומר – אני בחיים. להיות כאן, לא להיות נפגע. לא לתת לממזרים להוריד אותך, אלה שענו כי אתה מת, שאתה הולך לפוצץ את המוח המזוין שלך בסמים, כל כותרות העיתונים שהמתינו לסופי, אבל אני לא חושב שזה הולך לקרות."
הסרט זכה לכותרות מוקדם יותר השנה, כאשר ליאם גאלגר טען כי אחיו נואל מתכונן לתבוע אותו, אם הוא יכניס לסרט התיעודי קטעים מאואזיס .בינתיים, ליאם גאלגר צפוי לשחרר אלבום הסולו השני שלו השנה, כמו גם הופעה הבמה המרכזית בפסטיבל Glastonbury.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן