עדן אלנה - פקר ליבי

"פקר ליבי" נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון מתוך 4 השירים ששרה עדן אלנה

/5

"פקר ליבי" Feker Libi, שכתבו והלחינו דורון מדלי ועידן רייכל, הוא השיר  שנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון ברוטרדם מתוך 4 השירים ששרה עדן אלנה, זוכת הכוכב הבא לאירוויזיון. השיר, שתרגום שמו באמהרית הוא שמו "אהוב ליבי", מושר בארבע שפות: אנגלית, עברית, אמהרית וערבית. הוא מכיל אלמנטים ממוזיקה אפריקאית ומזרחית.  זו הפעם הראשונה בה ישראל שולחת נציגה ממוצא אתיופי לתחרות האירופאית.
זו הפעם הרביעית שדורון מדלי מצליח להגיע עם שיר לתחרות האירוויזיון. ברשימת המיימגים שלו –  "גולדן בוי" ששר נדב גדג'  באירוויזיון 2015, "מייד אוף סטארז" שביצע חובי סטאר באירוויזיון 2016 ו"טוי", זוכה אירוויזיון 2018, שביצעה נטע ברזילי.  מפיק את "פקר ליבי", ינון יהל, גם הפיק בעבר את "גולדן בוי".
"פקר ליבי" גבר הוא גבר על שלושה שירים אחרים שביצעה אלנה: Savior in the sound שכתבו והלחינו אורן עמנואל, טליה לונדונר ואורי אבני; Roots שכתב נתן גושן והלחינו גושן וסתיו בגר ו-Rakata שכתבו גל ג'ו כהן, איל ישי, צליל קליפי והלחינו השלושה עם ערן קאשי. את "פקר ליבי" תבצע אלנה בתחרות חצי הגמר הראשון של האירוויזיון, שיתקיים ב-12 במאי ברוטרדם.

4 השירים המתחרים – פרשנות

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן