אדי ודר בהופעה 2016

פרל ג'אם – להיכל התהילה של הרוקרול

/5

ניל יאנג נבחר להכניס את להקת פרל ג'אם להיכל התהילה של הרוקנרול , בטקס שייערך ב-7 באפריל בברקליס סנטר בברוקלין.
בנוסף שלפרל ג'אם, ייכנסו להיכל ג'ון באאז ולהקת הפרוגרסיב-רוק Yes, שחלק מחבריה יופיעו במרץ בישראל,. אמני מוסקה נוספים שיכנסו בשערי ההיכל השנה – הלהקות  אלקטריק לייט אורקסטרה, להקת Journey וטופאק שאקור Tupac Shakur, הנחשב לאחד מהראפרים ואמני ההיפ-הופ הגדולים בעולם, המוכר גם בשם  2Pac
פרל ג'אם Pearl Jam  הוקמה ב-1990 בסיאטל ופעלה במקביל לחבורת להקות הגראנג' נירוונה אליס אין צ'יינס וסאונדגארדן  בתחילת שנות התשעים.  הלהקה  נחשבת לאחת מלהקות סצנת הגראנג' הגדולות היחידות שנותרו פעילות עד היום, והיא נהנית מבסיס מעריצים גדול שמסייע להופעותיה של הלהקה להיות מהפופולריות ביותר בעולם.
היכל התהילה של הרוק אנד רול Of Fame Rock and Roll Hall הוא מוזיאון וארגון שנמצא בקליבלנד, אוהיו. המוזיאון מתעד את ההיסטוריה של מוזיקת הרוק אנד רול. בתוך המוזיאון ניתן למצוא פריטים ומידע על להקות, זמרים, נגנים ואישים הקשורים במוסיקהת הרוק. שהשפיעו על מוזיקת הרוק. היכל התהילה נוסד בשנת 1983. על נבחריו הוא הוא מכריז החל מ-1986. בין האמנים שנבחרו באותה שנה להיכל היו אלביס פרסלי, צ'אק ברי, ריי צ'ארלס, באדי הולי, פאטס דומינו, ג'יימס בראון, ג'רי לי לואיס, סם קוק, ג'ון האמונד, סם פיליפס, ריצ'רד הקטן, רוברט ג'ונסון ועוד. מדי שנה מועמדים אמנים נוספים להיכנס להיכל, ומתוכם נבחרים כחמישה על סמך הצבעתם של מומחי רוק. בחירת אמן להיכל מחייבת פעילות של מעל ל-25 שנה מאז יציאת האלבום הראשון של האמן לאור. להיכל נבחרים גם מועמדים בקטגוריות נוספות מתחומים המלווים את תעשיית המוזיקה.

פרל ג'אם – הופעה מלאה ב-2016

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן