סטיבי וונדדר מנגן לזכרה של אריתה פרנקלין

צפו: סטיבי וונדר מנגן "תפילת האדון" לזכר מלכת הנשמה

/5

סטיבי וונדר נעל את ההלוויה של אריתה פרנקלין ביום שישי בגרסאות מיוחדות של "תפילת האלוהים" ו "As" ב- Greater Grace Temple בדטרויט.
וונדר ניגן את התפילה במפוחית לפני שהספיד את פרנקלין: "לעולם לא נדע כמה שמחה היא נתנה לנו. המתנה הגדולה ביותר שניתנה בחיים עצמם היא אהבה. אנחנו יכולים לדבר על כל הדברים הרעים, ויש הרבה, אבל הדבר היחיד שיכול לספק לעצמנוהוא אהבה ", הוסיף וונדר. "אנחנו צריכים לעשות אהבה שוב."
וונדר אמר, כי הוא מקווה שיום אחד ישתף פעולה עם פרנקלין בגן עדן לפני שעבר לשיר מ"מפתח החיים" מגובה על ידי המקהלה, כלי נשיפה ומשתתפים אחרים כדי לסיים את ההלוויה בהתרוממות רוח.
יום אחרי מותה של מסרטן הלבלב בגיל 76, אמר עליה וונדר: "היא עשתה מוסיקה מדהימה, היא היתה זמרת מדהימה. היא נגעה בכל ז'אנר. כל זמרת הושפעה ממנה בדרך שהיא שרה. ההשפעה שלה תימשך לנצח תודות לקולה, לרגש שהיא הקרינה והכנות העצומה שלה".

פרשנות: סטיבי וונדר מקווה להיפגש עם אריתה פרנקלין בגן העדן ולשתף איתה פעולה. מי לא ירצה לרכוש כרטיסים להופעה המשותפת. אם יש זמר, שראוי לכבוד העצום לה זכתה פרנקלים – זהו סטיבי וונדר יבל"א. ההופעה שלו לזכרה מעניקה איזושהי דגימה לכך.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן