לורד - לבטל הופעותיה בפלורידה

קריאה לבטל את הופעת לורד בפלורידה בעקבות הביטול שלה בישראל

/5

בחודש דצמבר הודיעה הזמרת לורד על ביטול הקונצרט שלה בתל אביב, ותמיכת בתנועת החרם נגש ישראל, BDS. בתגובה נשמעו קריאות נגד הזמרת, ואף כוונה לתבוע אותה בישראל. בימים האחרונים דרש רנדי פייין מיזמי הקונצרטים שלה במיאמי ובטמפה  לבטל את הופעותיה הקרובות בחודש אפריל הקרוב. רנדי פיין, רפובליקני, מתבסס בדרישתו על החוק שנחקק ב-2016 האוסר על הממשל בפלורידה לעשות עסקים בהיקף של יותר ממיליון דולר עם ארגונים שמחרימים את ישראל.
"לפלורידה אין סובלנות כלפי אנטישמיות וחרמות שנועדו להרוס את מדינת ישראל", אמר פיין בהצהרה. "כאשר לורד הצטרפה לחרם בדצמבר, היא ומצייגיה היו כבר כפופים לחוק זה. משלמי המסים של מיאמי וטמפה לא צריכים לסייע לקנאות ואנטישמיות, ואני מצפה מהשלטונות לעמוד בדרישות החוק ולבטל את הקונצרטים האלה".
המועצה ליחסי בין ארה"ב-אסלאם הוציאה עתירה נגד ביטול הקונצרטים. הם כותבים, "אנחנו סבורים, כי ביטול הופעותיו של לורד יפגע בזכויות חופש הביטוי של בעלי עסקים ויחידים המשתתפים בחרם הבינלאומי על הכיבוש הבלתי חוקי של ישראל בשטחים הפלסטיניים".

פרשנות: הזמרת לורד נפלה למלכודת פוליטית, כאשר היא החליטה לבטל הופעותיה בישראל. האמנ המוסיקה שמגיעים לכאן אינם נענים לקריאות ה – BDS כדי להימנע לסבך עצמם עם פוליטיקה. הם יודעים, שלקהל מעריציהם בישראל אין קשר לפוליטיקה. ואמנם, גם בפלורידה – פוליטיקאים כהר עולים על עגלת הביטול של לורד, ומנצלים את הסיטואציה לטובתם. אין כאן עניין של חוקים, אלא של שכל ישר, ולורד פעלה בניגוד לשכל הישר. לכן, היא נמצאת עכשיו במקומות הנשלטים ע"י פוליטיקאים המבקשים לעשות לעצמם הון פוליטי על חשבון כוכבי פופ. בינתיים, צפו בהופעהמלאה של לורד למטה. בלי שום קשר, הוא ראויה שנגיע להופעה שלה.

https://www.youtube.com/watch?v=vR0PHuWHzSQ

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן