שרה ברייטמן

שרה ברייטמן מלכת הפופ אופרה תופיע ביולי 2020 בתל אביב

/5

זמרת הסופרן והשחקנית האנגליה, שרה ברייטמן תגיע להופעה אחת בתל אביב ב-9 ביולי 2020 בהיכל מנורה מבטחים. אם יש זמרת המייצגת יותר מכל זמרת אחרת את סגנון הקרוסאובר – זוהי ברייטמן. ישראלים רבים ראו אותה בווסט אנד בלונדון במחזות הזמר המקוריות: פאנטום האופרה, קאטס ורקוויאם. ביוטיוב מחפשים את הדואט שלה עם זמר האופרה אנדראה בוצ'לי ל – Time to Say Goodbye (באיטלקית: "Con te partirò").
ברייטמן, זמרת קלאסית, בעלת 4 אוקטבות,  רוכבת על טרנד הוורלד מיוסיק. סגנון הקלאסי-פופ להאזנה קלה הוא אחד הקלפים המסחריים המנצחים בתעשיית המוסיקה של השנים האחרונות. ברייטמן מכרה עשרות מיליונים של אלבומים לקהל, שרובו אינו מבקר באולמי הקונצרטים הקלאסיים. אין ספק שהיו לה כמה מקדמי מכירות כמו הדמות האייקונית שגילמה בסרט "פנטום האופרה" הופעות באירועים ם כמו הקונצרט לזכרה של הנסיכה דיאנה ב-2007, המשחקים האולימפיים בברצלונה ב-1992 והמשחקים האולימפיים בבייג'ינג ב-2008, וכאמור הדואט עם בוצ'לי.
מברייטמן בת ה-58 היינו מצפים שהיא תעשה את המיוסיקאל הבא שלה או תפקיד אופראי מדהים, ותתמקם באיזו וילה כפרית מפוארת בבריטניה, תחיה על התמלוגים של "פנטום האופרה" וממכירות 30 מיליון אלבומים ותגדל נכדים.
אז זהו שברייטמן מסרבת לסידור כזה. לא עושה חשבון לאף אחד. ממשיכה להקליט, להוציא אלבומים. היא הוציאה לא מכבר את האלבום האקלקטי HYMN שישמש בסיס לסיבוב ההופעות העולמי שלה.
"כל פרויקט שעשיתי הגיע ממקום רגשי, ורציתי לעשות משהו שנשמע מאוד יפה ומרומם. בעיניי HYMN אומר תחושה של תקווה ואור, משהו מוכר ובטוח, ואני מקווה שהרגש הזה מהדהד דרך המוזיקה". כך ברייטמן במסיבת עיתונאים שערכה לקראת סיבוב ההופעות החדש שלה, שיתפרש עלל פני 5 יבשות ב-180 מדינות.

Sarah Brightman & Andrea Bocelli – Time to Say Goodbye

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. האם יש מקום בו ניתן לרכוש את הדיסק.

    מחפשת בהרבה מקומות ולא מוצאת

    תודה

    דורית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן