תום יורק רדיוהד

תום יורק, סולן רדיוהד, משווה את היוטיוב לשודדי התרבות הנאציים

/5

תום יורק, סולן רדיוהד תוקף את היוטיוב ומשווה את בעליו לשודדי התרבות הנאציים בימי מלחמת העולם השנייה. בראיון למגזין האיטלקי La Repubblica אמר יורק: "הם שמים פרסומת לפני כל דבר, עושים כסף אדיר על אמנים, שאינם משולמים על זה, או מקבלים xfunho מצחיקים. הם ממשיכים לטעון, כי היוטיוב הוא שטח בו המוסיקה ניתנת בחינם, הסרטים בחינם, וזה ממש שקר. גוגל ויוטיוב עושים כסף גדול על היוצרים, שולטים על האמנות שליטה מוחלטת, לוקחים הכל-הכל. המוסיקה שייכת לך, אבל בפועל היא שלהם. יוטיוב יחד עם חברת האם גוגל השתלטו על האמנות באותה דרך גרמניה הנאצית עשה במהלך מלחמת העולם השנייה"…
 יורק לא סhפר כמה כסף הוא ורדיוהד עושים מהקליפים שלהם ביוטיוב. גורמים ביוטיוב וגם בשירותי Spotify מסרו,  כי הם משלמים מאות מיליוני דולרים למוסיקאים.
יורק אינו חי בשלום עם הפצת מוסיקה בשיטה הדיגיטאלית. "בכל קניית אלבום ויניל מתרחשת פעולה אמיתית של יחסי גומלין פיזית בין המאזין למוסיקה, ממש כמו שדי ג'יי מייצר את המגע הזה באופן ישיר. ברכישת מוסיקה, אתה לוקח את האלבום, מכניס אותו לתיק שלך, מביא אותו הביתה, פותח את האלבום, קורא מילים וכו'. יחסי הקרבה האלה אינם קיימים במדיה הדיגיטאלית של הדיסק און קי"

Radiohead – No Surprises

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן