אנריקו מסיאס – מופע הצדעה מיוחד לחגיגות ה-60 למדינת ישראל

/5

אנריקו מסיאס חוזר בפעם המי-יודע כמה להופעה מיוחדת בליווי תזמורת של שבעה נגנים בה ישיר את מיטב הלהיטים מכל הזמנים ושירים חדשים.

לפני שנתיים, במהלך שהותו כאן קיבל מסיאס אות הוקרה על פועלו למען ישראל ולמען צה"ל בטקס שנערך בלשכתו של שר הביטחון דאז, שאול מופז. 40 שנה מקפיד מסיאס מקפיד להופיע כאן ולהצהיר שישראל היא "ביתו השני". ההופעות שלו בהיכל התרבות בת"א כבר מוכרות כחגיגות ים-תיכוניות של שירה בציבור וריקודים.
ללהיטיו כ"גיטרה גיטרה", "יהודי ספרדי", האוריינטלי", "יא ראיה", "לא מעולם לא שכחתי" הם מצרף מסיאס את "ירושלים של זהב" והתפילה מתוך מחזור יום השישי "יגדל אלוהים חי", וכמו כן מעין מסע מוסיקלי אל שורשיו המוסיקליים, מוסיקה אלג'יראית ויהודית-אנדלוסית, בעקבות אביו הרוחני והמוסיקלי ריימונד לאריס, יהודי אלג'יראי שהקים תזמורת של נגנים יהודים וערבים, ונרצח על ידי קנאים מוסלמים. זמן קצר לאחר שהגיע לצרפת, נישא מסיאס לסוזי, אהובת נעוריו ובתו של ריימונד לאריס.חלק מהמופע מוקדש לזכרו של המוסיקאי האהוב.מופע ראשון בישראל , מוצאי שבועות 9 ביוני במסגרת פסטיבל ישראל בבניני האומה בירושלים הופעות נוספות: מרכז הקונגרסים חיפה יום רביעי 11/6, היכל התרבות תל אביב – שני ביום חמישי 12/6 ובמוצאי שבת 14/6

בתמונות: אנריקו עם שני נשיאים – ניקולא סרקוזי נשיא צרפת ועם שמעון פרס.

על הופעה של אנריקו מסיאס במאי 1992 בהיכל התרבות ת"א

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן