תומר ג'י הוחתם בחברת וורנר העולמית

/5

הדי-ג´יי והמפיק הישראלי Tomer G ממשיך לדהור על אוטוסטראדת ההצלחה: אחרי שהפיק ויצר את המנון נבחרת צרפת בכדורגל במשחקי EURO2008, זכה תומר לחוזה בחברת WARNER MUSIC העולמית.
תומר, הלא הוא תומר גלאט, בחור ישראלי, מומחה עולמי לרמיקסים, הוא היום אחד השמות החמים בתחום הפקת מוסיקת הדאנס קלאב. לפני כמה שבועות צילם תומר קליפ הבכורה שלו במיאמי, לסינגל הראשון מתוך אלבומו העתידי שייצא בוורנר: Seven Nation Army שהופק בתקציב חסר תקדים (וראשוני לאמן ישראלי) של למעלה מ-100,000 יורו, בסטנדרטים עולמיים ע"י בית ההפקה 5 DIMANTION.
תוך מספר ימים הגיע הקליפ למקום ה-1 במצעדי הדאנס בערוצי הטלוויזיה הצרפתיים. השיר אף מקושר באופן ישיר למשחקי הכדורגל EURO2008 כהמנון האצטדיונים של הנבחרת הצרפתית.

לקליפ נתנה חסות חברת PHILLIPS העולמית שאף לוקחת חלק בקמפיין כולו. אל הקמפיין מצטרף אחד מערוצי הטלוויזיה המובילים בצרפת M6 והערוץ הגדול ביותר לצעירים (בו משודרות התכניות "כוכב נולד" הצרפתי, "נמלטים" ועוד) שיתמוך בקמפיין מסיבי בסינגל ובאלבום העתידי של TOMER G.
בעבר, TOMER G הפיק לכוכבים מהשורה הראשונה: קיילי מינוג, בריטני ספירס, אמה שפלן ועוד, ושימש כמנהל והעורך המוסיקלי של התכנית "נולד לרקוד" ויועץ מוסיקלי ל"כוכב נולד".

ב- במאי השנה הופיע TOMER G מול קהל של 40,000 במופע למען השלום Concert pour la Paix שהתקיים בפריז, למרגלות מגדל אייפל, בהשתתפות אחינועם ניני, אינריקו מסיאס ואמנים צרפתיים מהשורה הראשונה. הוא היה אחראי למופע הנעילה של האירוע – שם הוצג כהבטחה הגדולה של השנה הקרובה, עם הסינגל החדש בצירוף רקדנים כולל כוריאוגרפיה של הכוריאוגרף Hakim שעבד לאחרונה עם קיילי מינוג בלונדון.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן