אמני ישראל שרים שמעון פרס

/5

מיטב אמני ישראל יופיעו ב"מרכז דוהל" בת"א ב-16.8 בפני הנשיא ומאות מוזמנים בערב חגיגי שכולו ביצועים לשירים שכתב הנשיא שמעון פרס לאורך השנים. בערב יוענק לנשיא אות הוקרה וחברות של כבוד בא.מ.י. באירוע יצוין יום הולדתו ה 86 של הנשיא.

לא רבים יודעים על אהבתו הנסתרת של נשיא המדינה לכתיבת שירה. לאורך השנים חטא פרס בכתיבה. "שבחי קליה" היה השיר הראשון של פרס שהולחן ב-1974 ע"י קובי אושרת ובוצע ע"י יפה ירקוני. גם אשרת לא היה מודע לגודל אוצר השירים של פרס. מזכירתו לשעבר של פרס חנה כוכבי מסרה לו קלטת ובה סקיצות מוקלטות של שירים פרי עטו. לאחר שהאזין להם, החליט קובי אשרת (שהפיק את האלבום) להקליט אותם באופן מקצועי ולהלחין ' שירים נוספים.
כך הולחנו והוקלטו שירים כמו "רועה לבדו" , "לישראלי, למה כדאי לבקר בדוחא", "ערב בחלון", "בתל אביב הייתי נער" (שאף יצא באלבום לרגל שנת ה 100 של ת"א) ועוד.
הפרויקט נשמר כמעט בסוד ולאחרונה, חשף אשרת בפני הנשיא את התוצאה הסופית והמרגשת – אלבום שכולו מחווה לשיריו של שמעון פרס.
האמנים שישתתפו בערב – אופירה גלוסקא, נינט טייב, שירי מימון, אריק סיני, יזהר כהן, קורין אלאל, ליאל קולט, שלמה גרוניך ומקהלת שבא, הראל סקעת, ליאור נרקיס, טוביה צפיר. את הערב ינחה נתן דטנר וינהל מוזיקלית קובי אשרת. (בתמונה למטה)

על הערב המיוחד

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן