IL Divo 2

IL DIVO בישראל – שיטת הטנורים מוכרת

/5

שיטת הטנורים מוכרת. Il Divo כובשים עולם כבר למעלה מ-14 שנים. הם יגיעו להופעה חד פעמית ב-19 ביוני בהיכל מנורה מבטחים עם המופע Timeless. את הרביעייה ייסד ב-2004 המפיק  סיימון קאוול, שופט הריאליטי המפורסם בעולם. הוא לקח את הרעין של שלושת הטנורים ואימץ אותו על להקת בנים  שמציגים שילוב מנצח של מוזיקת פופ ומוזיקה קלאסית. בהרכב: סבסטיאן איזמברד (Sebastian Izambard)  מצרפת, דיוויד מילר (David Miller) מארה"ב, אורס בוחלר (Urs Buhler)  משוייץ, וקרלוס מרין Carlos Marin מספרד.
IL DIVO היא הכוכבת הגדולה של ז'אנר  הקרוס אובר – הפופ האופראי ("פופרה"). מאז שנולדה – קמו לה המון מתחרים. הרבעיה הוציאה  הוציאה 9 אלבומים שנמכרו ביותר מ-160 מיליון עותקים. לרביעייה, מיליון וחצי עוקבים בפייסבוק ויותר מחצי מיליון עוקבים בעמוד ה- youtube.   בין הביצועים המפורסמים שלהם; דואט עם הדיווה סלין דיון I Believe in You גרסה ל –  Unbreak My Heart של טוני ברקסטון,  הללויה של ליאונרד כהן ועוד.את il divo מביאה לישראל חברת EGOeast productions'
פרשנות: ההצלחה של  Il Divo רצה על טרנד שנמשך כמעט מאז הקמת ההרכב הזה: לוקחים זמרי אופרה צעירים ברמה של אנדריאה בוצ'לי, כולם עם סקס אפיל ענק ונותנים להם לשיר את ליבם. הרביעייה משוויץ-צרפת-ארה"ב-ספרד משדרת חזות של צעירים טובים מבתים טובים. אם לא כול הלהיטים הם מראש שירי רגש ושמאלץ, איל דיבו ידאגו שהם יהפכו לשירי רגש ושמאלץ. קולות – ביוטיפול, עיבודי פופ מיתרים – פסגת הרגש, וחוץ מזה לא קורה הרבה. הם שרים הכי מדויק, מתחילים להיות דומים יותר לשלושת הטנורים האגדיים מאשר לכול להקת בנים אחרת עלי אדמות, למרות שבמראה החיצוני שלהם הם מזכירים יותר דוגמנים של ארמני. עם קולות כאלה לא יתכן שאופרות של ורדי אינן הרפרטואר העיקרי שלהם. ועדיין ה – Caruso ו – Unbreak My Heart מנצחים גם את הקלאסי-קל. מצד שני: בלי האדאג'ו של אלביניוני הם לא יכולים לסיים מופע. תבדקו אותם.

צילום: סיון פרג'

Il Divo – Adagio

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן