sia סיה

SIA תופיע באוגוסט בלייב פארק ראשון לציון

/5

סיה SIA תגיע להופעה אחת בלייב פארק בראשון לציון ב-11 באוגוסט. ההופעה שלה מוגדרת "מופע בוטיק אינטימי" המציג את שלל להיטיה ביניהם Chandelier, She wolf, Big girls cry, Titanium,  Soon we'll be found, I’m alive, Elastic heart. סיה מיומנת, כותבת נהדר פופ מלודי מתובל ריתם נ' בלוז.
היא נחשבת גם ליוצרת מבוקשת בעולם הפופ.  כתבה גם הרבה לאחרים, כמו את Diamonds  לריהאנה. היא שיתפה פעולה עם דיוויד גואטה ב Titanium, עם פלו רידה. רוב השירים אלבומה האחרון This Is Acting נועדו לזמרים אחרים, ביניהם אדל, ריהאנה, קייטי פרי.  יצר הסקרנות כמובן תוהה מדוע כל השירים שכתבה נדחו…
היכרותי הראשונה עם הפאם-פאטאל האוסטרלית התרחשה  באלבומה השלישי – "לכמה אנשים יש בעיות רציניות". אהבה מהאזנה ראשונה. מהשיר הראשון "סנדלים שחורים קטנים". עד 2006 סיה פרלר התחבאה איפשהו בתוך הרכב הצ'יל-אאוט zero 7. אבל קריירת הסולו שלה לא נזנחה. כבר ב-2002 יצא אלבום הבכורה שלה (הקצת מוזר), Healing Is Difficult. מה שהביא אותה לאור הזרקורים הוא אלבום הסולו השני שלה, Color The Small One, אלבום אינטימי מקסים שיצא ב-2006.  ב – 2014 הוציאה אלבום מצוין –  1000 Forms Of Fear, אלבומה השישי עם Chandelier ו – Big girls cry.
סיה היא יוצרת- זמרת מיוחדת, שונה, בעלת תעוזה גם בשירי האפביט, גם בבלדות, מסוגננת בטווחים שבין פופ-רוק-ריתם נ' בלוז, אבל יותר מהסגנון –  זוהי ההבעה האמוציונאלית, ה"פרייזינג" של השיר. העוצמות הפנימיות.

וידיאו – Chandelier

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן