Stone Temple Pilots

Stone Temple Pilots תגיע להופעה אחת ביולי

/5

Stone Temple Pilots, שתגיע להופעה אחת בביתן 2 בגני התערוכה (3.7.19) רשמה הצלחות בתקופת עליית מוסיקת הגראנג'. אלבום הבכורה שלה Core הגיע למקום השלישי במצעד האלבומים בארה"ב. ההרכב זכה בגראמי בקטגוריית best hard rock performance בשנת 1994 על השיר Plush. כל אחד מששת האלבומים של הלהקה הגיע אל עשרת הראשונים בארה"ב. מדובר באחת הלהקות  הרוק המוערכות שצמחו בניינטיז.

בתחילת הקריירה שלהם, Stone Temple Pilots נחשבה לחלק מתנועת הגראנג'. הצליל של הלהקה היה תרכובת של מרוק פסיכדלי, בוסה נובה ורוק קלאסי. ההרכב הוזכר לעיתים בנשימה אחת עם להקות הגראנג' כאליס אין צ'יינס וסאונדגרדן. רבים משירי הלהקה התמקדובנושאים חברתיים כמו ניצול לרעה של כוח.   Stone Temple Pilots אינה להקה מובהקת של להיטים. אם מדברים על שירים בולטים אפשר להזכיר את : “Sex Type Thing,” “Plush,” “Wicked Garden” “Creep”  "Interstate Love Song", "Trippin' on a Hole in a Paper Heart", "Sour Girl" ועוד.

ב-2018 הוציאה הלהקה את אלבום האולפן השביעי שלה מאז הופעת הבכורה שלה ב -1992, שהציג לראשונה את הסולן החדש ג'ף גוט, שהחליף את  סקוט ויילנד שנמצא מת באוטובוס במהלך סיבוב ההופעות ב 2015 לאחר שנים של מאבקים בהתמכרותו לסמים. זמר לינקין פארק, צ'סטר בנינגטון, הצטרף ללהקה במאי 2013 לשנתיים בלבד ואיתו הוציאו את ה EP High Rise בשנת 2013.
לישראל יגיע שלושת חברי ההרכב המקורי  דין דילאו – גיטרות, רוברט דילרו – בס, אריק קרץ –  תופים והסולן הנוכחי ג'ף גוט, שהשתתף בהקלטות אלבומם האחרון במרץ 2018.

וידיאו:  Plush

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן