U2 דוחה את הוצאת אלבומה החדש

U2 דוחה את הוצאת אלבומה החדש בעקבות נצחונו של טראמפ

/5

להקת U2 דוחה את הוצאת אלבומה החדש בעקבות נצחונו המפתיע של דונלד טראמפ בבחירות בארה"ב. חברי הלהקה אמרו בראיון למגזין רולינג סטון, כי הם שוקלים מחדש שירים אחדים על רקע היבחרו של טראמפ לנשיא ארה"ב.
"אנחנו רוצים לקחת פסק זמן ללמוד מה יש לנו לומר אחרי היבחרו הסנסציוני של טראמפ", אומר האדג'. "אנחנו רוצים לתת לעצמנו זמן למחשבה – איך האלבום הזה צריך להישמע בהתייחס למה שעובר על העולם".
מדובר באלבuמה ה-14 של הלהקה בת ארבעים השנה Songs of Experience, אשר הושלם בשנה שחלפה. רוב האלבום נכתב בתחילת 2016 ואף לפני כן.
חברי הלהקה הביעו את ביקורתם החריפה נגד טראמפ לאורך מערכת הבחירות בארה"ב, ובמיחוד בהופעתה של הלהקה בפסטיבל iHeartRadio music בספטמבר. בונו השתמש במילים מהשיר Desire כדי להביע את דעתן על טראמפ ואף הודיע לדמותו הוירטואלית  – "אתה מפוטר!" הוא אמר כי טראמפ מנסה "לחטוף את הרעיון של אמריקה".
הלהקה יוצאת השנה להופעות לרגל 30 שנה לאלבום The Joshua Tree. מבחינת חבריה – האלבום הזה וההופעה סוגרים מעגל מבחינה פוליטית. הוא יצא בעת שלטונם של רונלד רייגן בארה"ב ומרגרט תאצ'ר בבריטניה.
"זו היתה תקופה של חוסר שקט", אומר האדג', "וישנה תחושה שאנחנו חוזרים לזמן ההוא".
הוא הוסיף כי בעקבות דחיית הוצאת האלבום, הלהקה עשויה להוסיף אליו שירים אחדים כדי לבטא את מה שיש לחבריה לומר בעקבות היבחרו של טראמפ.

The Joshua Tree – ביקורת

וידיאו: בונו מפטר את טראמפ במהלך הופעה של U2

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן