shavit9767-d

מסע של החיים – שירי אהבה לנשים מנשים

קורין שביט

נסיבות חייה של קורין שביט, תושבת גבעת אלה (ישוב קהילתי בעמק יזרעאל) הובילו אותה לחשיפה בדיסק חדש

הטון הנוגה, הדואג-חרד משהו, השברירי-רוטט מבקש "היי לי מאור עיני", "בואי ציירי מחדש את חיי". קורין שביט, מבקשת אהבה מאישה. התחושות משורטטות בקווי מוסיקת פולק אקוסטיים בהירים.
ישנה אמת בטון הזה. יש סיפור מלב ובטן בהבעה המשתוקקת. "מסע אל החיים" של קורין שביט, תושבת גבעת אלה (ישוב קהילתי בעמק יזרעאל) הוא גם מסע לגילוי עצמי, דרך בה עברה מהפך חיים ומצאה אהבה חדשה. הכנות  אומרת הכל. פתע מה שהיה חבוי – פורץ. עולם חדש שלם נברא.
את המילים למסע החיים כתבו אורית כהן וקורין שביט. הלחנים הם של מעין יוסף וארנון פרידמן. שירים פשוטים ומלאי כוונה על "שתי נשים באמצע החיים" בבוקר על המרפסת שמחברות גוף ונפש ("מסע של חיים") שיצאו ל"מסע של אהבה וחיים". סיפור האהבה הסוער-כואב-סחרחר מעוגן בנוף מגוריהם ("חלומות"), בזיכרונות של מגע ("נאחזת בזיכרונות"), בהתפקחות מיחסים קודמים אבודים ("הולכת לאיבוד") ברומנטיקה בניחוח שנסון צרפתי ("אהובה"). המסע של קורין חוזר ל"אמא" – שיר הודייה על כל מה שקיבלה ממנה.
נסיבות חייה של קורין שביט, תושבת גבעת אלה, בת 53 הובילו להקמת סניף "מקום גאה בעמק", מקום שמרכז את הפעילות הגאה בעמק יזרעאל, כתובת לאנשים שנקלעו לסיטואציה של חשיפת העצמי שלהם,  והם חוששים, דואגים, מתלבטים. המשימה – להעניק אוזן קשבת וגם בית, שייתן שרותי תמיכה מקצועיים למתמודדים, להקלת המצוקה.
קורין היא אם לשלושה ילדים, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, מנחת קבוצות פסיכו-דרמה, ניהלה מעון לאוכלוסיה עם צרכים מיוחדים, ובהווה רכזת בית ב"בית רות" – כפר לנערות בסיכון, אמנית, ציירת, זמרת, מנגנת על כלי הקשה.
לפני 19 שנים החליטה קורין לסיים את נישואיה עם אבי ילדיה ולחיות את חייה כפי שצו מצפונה ותחושותיה הורו לה. באומץ רב בתום מסע גילוי עצמי היא עזבה את המוכר והבטוח, ויצאה אל דרך חדשה. קורין מרגישה כיום אחרי המסע הקשה שעברה בעצמה, שיש לה היכולת לעזור לאחרים שמתלבטים או חוששים באשר ליציאה מן הארון. היא גם משמשת כתובת בהכוונה ובייעוץ להורים מודאגים.

קראו מה חשבנו אנחנו על השיר- לחצו כאן >

מילות השיר:

הביטי סביב ובואי ספרי לי
על שמיים, ענן ואור כוכבים.
את המרחק מהאופק בואי גלי לי
כמעט שכחתי את צבע ההרים

כשהשמש שוקעת בואי ספרי לי
נושקת היא לים, טובעת בין גלים.
אך יותר מכל, בואי גלי לי
ראשית פריחה בשדות שיבולים

בואי היי לי מאור עיניי
בואי ציירי מחדש את חיי
כי כמעט שכחתי צבעים ומראות
ומכל שעברתי נותרו זיכרונות.
בואי היי לי מאור עיניי.
בואי ציירי מחדש את חיי.
ומתוך מילותייך יצמחו בחשכה
מראות של אהבה, מראות של שמחה.

עם ימים שעוברים, בואי ספרי לי
חולף לו עצב, חלומות נרקמים.
ופיית משאלות בואי גלי לי
איך נותנת תקווה בלב אוהבים.

רק את עינייך אל תספרי לי
דרכן אצלול לבד אך תוך נפשך.
את פעימות ליבך אל תגלי לי
אותן אחוש כשאהיה לצידך

בואי היי לי מאור עיניי

 

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן