מעניין שארקדי דוכין בחר בואלס להגיד דברים על תסכול מיחסים, מזוגיות. ואלס הוא ריקוד סלוני מיושן שמקורו בשנות השמונים של המאה ה-18, שהפך מודל לריקודים סלוניים אחרים. אלא שארקדי לקח את השלושה רבעים ועשה מהם Dance עכשווי, כולל ציטוט מדיוויד בואי, קצב שיכניס גם לרחבות העכשוויות ואולי יהפוך לקאלט של ריקודים בבודדת – בסוף עידן הריקודים.
הטון של ארקדי נוגה, כמעט מלוחש, אבל הקצב, האלקטרוניקה והקולות המצטרפים מסירים את שכבת המלנכוליות ולוקחים אל רחבת הריקודים. תחכום מדליק.
אין יותר ואלס/כולם רוקדים לבד/ אין יותר ואלס/ כאילו אין גם אף אחד/ אין יותר ואלס / ואת כבר לא צמודה/ אין יותר ואלס / ואין גם אהבה.
צפוף ואשן קודר האשן/ ואיש לא מוכן לגעת / נכנס לבפנים / המון אנשים/ כאילו חיים
יפה את / יושב על הבר / לא קרוב ולא זר / קצת רגיל קצת מוזר
/ ואת זזה/ הקצב מהיר/ לא מזכיר לי שום שיר/ חסר קצת אביר / כולם באקסטזה
אין ואלס/ כולם רוקדים לבד/ אין יותר ואלס / כאילו אין כאן אף אחד/ אין יותר ואלס / ואת כבר לא צמודה/ אין יותר ואלס / ואין גם אהבה.
הייתי רוצה לרקוד לצידך/ כמו פעם שמח בלי עצב / בשקט אונה/ זה כבר לא באופנה, / יש כללים חדשים / לעוף על הקצב.
אין ואלס/ כולם רוקדים לבד/ אין יותר ואלס / כאילו אין גם אף אחד/ אין יותר ואלס / ואת כבר לא צמודה/ אין יותר ואלס / ואין גם אהבה/ לבד, כולם רוקדים לבד/ אין יותר ואלס / כולם רוקדים לבד/ אין יותר ואלס/ Let`s dance/ כולם רוקדים לבד / Let`s dans / כולם רוקדים לבד.
תגובה אחת
איפה פה 3 רבעים?