תמיד איתי

שירי מימון ושמעון בוסקילה

מילים: סהר חגי ומיכאל וקנין לחן: שמעון בוסקילה עיבוד: עיבוד: יעקב למאי
3.5/5

צמד לנצח? למה לא. כמה צמדים מצליחים אצלנו למלא אולמות? זה אינו דבר מובן מאליו ש"דרישת הקהל" (לפי הדף המצורף) מחזירה אותם לבמה. השיר הזה ישמש יתד חיזוק להצלחת מימון את בוסקילה. אם מחפשים אוריינטציה לפופ אמצע-דרך מחניף גדוש במילות רגש יפות – זה השיר הזה. "אפרוט על מיתרייך", "ליבך סוער", "כמו חלק מגופי את תמיד איתי", "כמו שורשים באדמה אני אוחזת את ידך" מי שפלט "אוי" – בצדק פלט. יש סיכוי לתואר "שיר הקיטש של השנה".
המנגינה העגולה והיפה (יש לשמעון בוסקילה את זה) ושירת הרגש של בני הזוג – אינם משאירים מקום לויכוח. השיר יתפוס חזק. למה שירים כאלה לא נשלחים לאירוויזיון? בטוח שהם היו צוברים הרבה דוז פואה, למרות דגל ישראל.
בגדול, החבירה של מימון את בוסקליה לדואט מצליחה להזניק את השניים אל פסגות הרגש, ורגש, כידוע, רץ לפני המילים, הגם שהן יותר אינסטנט. רגש מאפשר העברת סיפור אמת או תובנה מיוחדת. ובמילים פשוטות – קולות הלב מנצחים. עוד להיט גדול לצמד.

בכל פעם מחדש אני שומע / בקולך המלטף קולי נוגע / זה כמו לנשום / עוד לילה ועוד יום / את תמיד איתי
שיר ישן אני אפרוט על מיתריך / על שפתיי אני אטעם את מילותיך / זה כמו לנשום / עוד לילה ועוד יום
אתה תמיד איתי / אהובתי לבך סוער אבל אני כאן לצידך / קולי שובר את הדממה ומלטף את שתיקתך
כמו חלק מגופי, את תמיד איתי, לעולמים / אהובתי אני הקדשתי את עצמי למענך / כמו שורשים באדמה ידי אוחזת בידך / כמו חלק מגופי, את תמיד איתי, לעולמים
גם החושך מסונוור מאור עינך / את היום והמחר בזרועותיך / גלים של חום / עוד לילה ועוד יום / אתה תמיד איתי
ברוחות המלחמה אגן עליך / בגופי בעצמותיי אבוא אליך / בכל מקום / עוד לילה ועוד יום / את תמיד איתי
אהובי לבך סוער אבל אני כאן לצידך / קולי שובר את הדממה ומלטף את שתיקתך / כמו חלק מגופי, אתה תמיד איתי, לעולמים / אהובתי אני הקדשתי את עצמי למענך / כמו שורשים באדמה ידי אוחזת בידך / כמו חלק מגופי, אתה תמיד איתי, לעולמים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן