מה עושות כאן מיטל טרבלסי ורעות יהודאי?

דה וויס 3

The Voice ישראל
3.5/5

של מי הרעיון לשתף זמרות מקצועיות בעלות ותק ומוניטין בדה-וויס? שלהן? של ההפקה? גם אני הופתעתי לראות שתי זמרות מצוינות וותיקות כמו מיטל טרבלסי ורעות יהודאי עולות לבמה, בתקווה שהכיסאות יסתובבו. עד כדי כך הפרסום וההצלחה מתדפקים על דלתן? עד כדי כך הן חסרות אהבת הקהל? האם הן באמת מאמינות שחשיפה בדה וויס תעניק להן כדברי, טרבלסי, את "הפריצה המטורפת". ומה אם השופטים לא הסתובבו?!
מה שאכן קרה. טרבלסי (43) ויהודאי (34) לא ראו אף כיסא מסתובב. יהודאי אף הימרה על הלהיט הגדול שלה "דבש" – שגיאה נוראה. קאבר על עצמה?! טוב שטרבלסי לא שרה את "הו, רב חובל", השיר הכי מזוהה איתה על רקע רצח יצחק רבין. גפן לא עשה חשבון ואמר לטרבלסי – "הגוון שלך נורא בכייני". בכייני או לא, ההמלצה היא לזמרות מקצועיות – עזבו, למה לכן? הנזק גדול מהתועלת. לא שיחקתן אותה בגדול עד היום – חפשו את האשם בכן. דה-וויס היא תוכנית לגילוי כישרונות חדשים. אתן הייתן לפני הרבה שנים כישרונות חדשים. למה לנסות להיות שם עוד פעם?
כישרונות צעירים 1: גפן השתעמם משני העלמים מכפר יונה. לידור וייצמן שר "אייכה" המוכר משולי רנד, אבל הקפיץ את מוש. ירדן פרץ שר "את" של עמיר בניון המוכר מישי לוי בסלסול נשמה והדליק את שרית. גפן טען שיש מיליון זמרים כאלה.
הוא צדק יותר במקרה של איציק קדם מגדרה ששר "פעם תורי ופעם תורך" של שלמה ארצי. גפן לא הבין איך שרית חדד הסתובבה לביצוע החלש הזה. איך באמת? שרית: "כי אני מרגישה שאני יכולה לעבוד איתו". אז אולי כדאי להבהיר לשרית: המטרה של דה-וויס אינה למצוא זמרים לעבודה, אלא כישרונות. דה-וויס אינו בית ספר לשירה.
כישרונות צעירים 2: זוהי תופעה מרעננת. זמרים צעירים שרים פופ באנגלית במיומנות ובראשוניות מפתיעים. ספיר פוקס שרה את Glory Box של "פורטיסהד", מיכל כהן את Pumped up Kicks במקור של Foster The People. פה ושם הפריעו לי מניירות בסגנון אפרת גוש, אבל יש כאן בנות בעלות העזה, אפילו חוצפה לקחת שירים לא פשוטים לחלקת האישית שלהן.
כישרונות צעירים 3: טל פלורה לוי מרמת השרון. היא שרה "בלעדייך" במקור של גידי גוב (כתבו: דן מינסטר ויוני רכטר) בגרסה שהיא כולה שלה. גפן חיפש באגים: "האויב שלך, שאת נורא מודעת לעצמך. סוג של אור בגרות. את נורא יודעת מה את עושה. בעיני זה הורג".
למרות ההערה הלא מקצועית (אמנות אינה רק ספונטניות, היא חיבור בין תבונה לרגש) – טל פלורה לוי לא נהרגה. היא תישאר בחיים. יהיו לה חיים ארוכים.

השתתפו: לידור וייצמן 16.5 מכפר יונה – "אייכה", ירדן פרץ, 16, כפר יונה – "את", איציק קדם 22 מגדרה – "פעם תורי ופעם תורך", ספיר פוקס, 23 מהרצליה – Glory Box, מיטל טרבלסי, 43, נווה מונוסון – Fields Of Gold, רעות יהודאי 34 תל-אביב – "דבש", דוד דניאל עולה חדש מקובה – The Bower's Daughter, מיכל כהן 19 מראש העין – Pumped up Kicks, טל פלורה לוי, רמת השרון – "בלעדייך"

בתמונות: ספיר פוקס, מיכל כהן, טל פלורה לוי, ירדן פרץ, מיטל טרבלסי

וידיאו 1  – טל פלורה לוי – בלעדייך

      מיטל טרבלסי, מיכל כהן, ירדן פרץ

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

6 תגובות

  1. זו הבעיה של אנשים שלוקחים את זה קשה מידי אותי זה מצחיק צריך להסתכל לפני שבאים על התמונה המלאה זו תוכנית ריאליטי שמחפשת ושמה דגש יותר על המסביב ולא על העיקר לא ממש מחפשים תחרות קולית ולתת לקהל משהו שונה הפרס בארץ מילגה ללימוד בבית ספר למוסיקה …. נו באמת ב אנגליה הפרס – £100,000 and a record deal with Universal Republic יחי ההבדל הקטן 🙂 הדרך להצלחה קשה אנחנו מופיעים 30 שנה ונמשיך לעשות את זה כי זו הדרך ללכת תוכנית ריאליטי זה לקבל במה וחשיפה נקודה אני למשל לא בדיכאון לא לוקח כדורים באתי בשביל הכיף אכזבה קטנה שלא הסתובבו כן הרי המטרה היתה להיכנס לתוכנית לא בשביל להפוך סופר סטאר בגיל 47 המטרה שלי היתה לתת רוק בפריים טיים ולומר היי הרוק חיי ובועט אז פה חושבים שאולד סקול זה ישן מוזר כי ממה שראיתי בתוכניות ריאליטי בחו"ל שם האולד סקול שולט 🙂 בקיצור חברים שטויות במיץ מי שלא מסוגל להתמודד עם שלא יעסוק בזה והגיע הזמן שתוכניות מוסיקה יעסקו במוסיקה הגיל הוא לא פקטור למוסיקה אין גיל לאיכות יש שיהיה אחלה בוקר

  2. מכיוון שדה וויס מקבלת גם את הוותיקים וגם את המתחילים לאודישנים. הוותיקים רואים בזה הזדמנות לפרוץ שוב פעם.

    הריאליטי הוא לא פתרון לזמרות כמו מיטל ורעות שרוצות לחזור לתודעה. למה זמרות עם "חותמת" כמו שיר השנה ולהיט נצחי צריכות להשפיל את עצמם מול מנטורים שלא מסתובבים למרות ביצוע מצויין בעוד שלזמרים בינוניים המנטורים מסתובבים חופשי (לא שאין "מתחילים" ברמה גבוהה פשוט שלדעתי בתוכנית הקודמת הם לא הופיעו)

    נגיד גם אם כן היו מסתובבים עדיין לדעתי לא שווה לקחת את הסיכון , אם יש להם בעיות להישאר בתודעה אחרי שעשו את הפריצה שלהם מי אמר שהבעיות האלה יעלמו אחרי סיום תוכנית ריאליטי.

  3. מכיוון שדה וויס מקבלת גם את הוותיקים וגם את המתחילים לאודישנים. הוותיקים רואים בזה הזדמנות לפרוץ שוב פעם.
    הריאליטי הוא לא פתרון לזמרות כמו מיטל ורעות שרוצות לחזור לתודעה. למה זמרות עם "חותמת" כמו שיר השנה ולהיט נצחי צריכות להשפיל את עצמם מול מנטורים שלא מסתובבים למרות ביצוע מצויין בעוד שלזמרים בינוניים המנטורים מסתובבים חופשי (לא שאין "מתחילים" ברמה גבוהה פשוט שלדעתי בתוכנית הקודמת הם לא הופיעו)
    נגיד גם אם כן היו מסתובבים עדיין לדעתי לא שווה לקחת את הסיכון , אם יש להם בעיות להישאר בתודעה אחרי שעשו את הפריצה שלהם מי אמר שהבעיות האלה יעלמו אחרי סיום תוכנית ריאליטי.

  4. לוקאץ'. אתה כולה 47. פול מקרטני -72. מיק ג'אגר – 71. שלום חנוך – 68 כולם עדיין בועטים חזק יותר מהרבה צעירים

  5. מאחר ואתה מתפלא למה אחותי ניגשה לתוכנית אז אספר לך.
    ההפקה פנתה אליה בידיעה שהפעם הקונספט של התוכנית זמרים שהוציא תקליט/ כמה שירים לרדיו ועדיין לא עשו את הפריצה שלהם. היא לא רצתה , אמרה שכבר זמרת יותר מעשרים שנה יש לה את הקהל שלה ברוך השם מופיעה המון לא צריכה את זה. הם המשיכו ללחוץ ואף הסכימו כמעט לכל בקשה שלה בחוזה ביניהם העיקר שתשתתף. ואז חשבנו שאם הפעם 80% יהיו זמרים ותיקים ורק 20% צעירים אז אוקיי היא תלך על זה. הם ידעו לעשות את הפרומו כמו שצריך וכמו שתכננו. אחרי שסיימה לשיר המנטורים אמרו לה : את כבר זמרת יש לך את כל החבילה מה אנחנו יכולים לעשות עבורך. אז אני לא מבינה אין תיאום בין ההפקה למנטורים? הם לא ידעו שהשנה זה הקונספט? אז כדאי לשאול את הפקה.
    בכל מקרה מיטל המשיכה הלאה בקרוב התקליט.

  6. לאראלה טרבלסי

    זוועות הריאליטי. גם השתמשו בה לצרכים שלהם וגם העיפו אותה. מסכנה התמימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות