Black Ivory Soul

אנג'ליק קידג'ו

אן.אם.סי
4/5

איפה אפריקה במוסיקה של ימינו? סובבו גלובוס. היא קרובה לברזיל. אירופה. אנג'ליק קידג'ו ילידת בנין (לשעבר דהומיי, מדינה במערב אפריקה) מציעה חיבורים שונים בין המערב אפריקני שלה לדיאלקטים וסגנונות אחרים. ברזיל חזק על המפה שלה, אבל כזמרת קוסמופוליטית, היא יודעת לתבל, ולצבוע בצבעים שונים. פאנקי, ג'אז, פופ, סלסה.
קידג'ו  מקיימת מפגש בין בנין לבאיה בצפון מזרח ברזיל. השיר נקרא Tumba. גם השיר הפותח Refavela הוא מברזיל – של ז'ילברטו ז'יל, שחוזר לשורשי האפרו בהיבט ישר על הגטו.  מצד אחר: הטון הנוגה של Les Enfants Perdus שמעביר לתחום המזכך-מלטף בשיר נשמה צרפתי יפהפה. Bahia מציע קו אווירה נוגה שמתפתח לריקוד אפרו מעודן. קידג'ו חוזרת לצרפתית ב – Ne Cédez Jamais (לעולם אל תיכנעי), וכאן היא לקצב אמצע פופ שנשמע המנון מלהיב. Ces Petits Riens , "דברים קטנים כאלה", הוא כבר תחום השנסון, כיסוי מוצלח לשירו של סרג' גינסבורג. בפריז, לפעמים היא מחליטה להרגיש
הרמוניות מופלאות מעטרות את Iemanja, אפרו ברזילאי מלודי, שקידג'ו שרה בתשוקה אמיתית. חוזרים ל – Afirika , בקצב ובהרמוניות שהם פופ אפרו ידידותי. אפריקה כאן, אפריקה שם.

1. Refavela
2. Tumba
3. Les Enfants Perdus
4. Bahia
5. Ne Cédez Jamais
6. Iemanja
7. Afirika
8. Olofoofo
9. Ces Petits Riens
10. Black Ivory Soul
11. Ominira
12. Okan Bale
13. Iwoya
14. Mondjuba
15. Les Enfants Perdus

וידיאו: Bahia

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות