כל הזמן אנחנו שוכחים

דניאלה ספקטור

מילים, לחן, עיבוד והפקה – דניאלה ספקטור. שותף להפקה: בן ספקטור
3.5/5

לא שכחנו אותה. מה הם שנתיים (מאז Love Is) בתוך הזמן הגדול. דניאלה ספקטור שרה על הזמן הגדול, למעשה – על השכחה כחולשת חיים מצערת. הכשל לעצור בנקודה מסוימת להיאחז באירוע מכונן. להיות בו שוב. לחוות סיטואציות כפי שהיו בעת שהיוו השראה ליצירה: "המקום כאן מוכר לי/ כמו חבר שאבד לי/ מנגינה שכתבתי מזמן".
הצלילים יוצרים תחושה "כתיבה באנגלית". ההרמוניות לוקחות אל מחוזות פולק קלטיים. האווירה חלומית, השירה רכה-רפה- מאופקת-נוגה. ספקטור כמו שרה מתוך תחושה של ריחוף בזמן. העיבוד האקוסטי העדין יוצר מתח דק שמשרת את הנרטיב. יש בשיר זוך לירי אותנטי, ועם זאת חסר את האימפקט שהופך שיר להיט אולטימטיבי מהסוג של "הכוכב הזה מת" ו – Cut it Out.

כל הזמן אנחנו שוכחים/ כל הזמן אנחנו שוכחים
אני לא רואה את הדרך חזרה/ אל הצד השני של המראה/ המקום כאן מוכר לי
כמו חבר שאבד לי/ מנגינה שכתבתי מזמן
תן לי לעצור להחזיק חזק ולזכור
כל הזמן אנחנו שוכחים/ כל הזמן אנחנו שוכחים
לו היית כאן/ הלוואי והיית כאן/ אז היית מזכיר לי חלק קטן/ אבל כל הימים / אנחנו/ נעלמים/ לו היינו יחד/ שניים קיימים
תן לי לעצור להחזיק חזק ולזכור
כל הזמן אנחנו שוכחים/ כל הזמן אנחנו שוכחים

**** סינגל ראשון מתוך אלבום חדש בעברית שצפוי לצאת בסתיו 2014. דניאלה ספקטור נחשפה ב-2009 עם אלבום בכורה שהכיל שירים כמו "הכוכב הזה מת", "לישון בלעדיי" ו"הירושימה". כעבור שנתיים יצא אלבומה "Love is" , כולו באנגלית, בהפקתו של בן ספקטור, בן זוגה. "Cut it Out" השיר הבולט באלבום – היה לאחד השירים המושמעים ביותר באותה שנה.
האלבום שלישי – כולו שירים שכתבה, הלחינה והפיקה בעצמה. על תהליך העבודה מספרת דניאלה:
"אלבום הבכורה היה כמעט כולו פרי עבודה שלי לבד מול המחשב. באלבום הזה ביקשתי לשתף מוסיקאים בנגינה ובעיבוד. תוך כדי הופעות עם ההרכב הקבוע (דן קרפמן, רן יעקובוביץ' ולאחרונה דניאל שהם מהקולקטיב) בדקתי שירים חדשים, ניסיתי עיבודים שונים והזמנתי נגנים אורחים שסיקרנו אותי"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן