צ'יינגינג פריימס

אקוטק

BNE
4/5

אמביינט, קולות ממולמלים, צליל אוריינטאלי מקדמים את G Note טראנס ים-תיכוני שנכתב, עובד והופק על-ידי מיכה יוסף. קצבי המכונות זוכים כאן לקישוטי מזרח שבהחלט מייחדים את הקטע. בהתחשב בכך שהסצינה עסוקה בלהגדיר את עצמה, אז אפשר קודם להתגאות ביצוא המקומי של מוסיקה אלקטרונית ישראלית שיש לה כפי שטוען האתר של BNE להציע יותר מאשר פסיי-טראנס קונבציונאלי.
זה כבר השלישי של "אקוטק" אחרי Application Rate ו-Emotion Chaos. כתיבת שורות אלה נעשית על רקע הקצב האלקטרוני השופע פעלולי סאונד. באתר נכתב שההפקה הזו מעניקה "משמעות חדשה למונח פרוגרסיב טראנס". מה אגיד: יש כאן משהו מעניין במיוחד בעטיפת הסאונד, מה שמייצר אולי פסקול מעניין, אבל לא ממש בעל נרטיב מוסיקלי ייחודי. ככה שמיכה יוסף, על כול מקצוענותו הוא אולי סאונדמן יצירתי במיוחד, שהמוסיקה שלו אולי מנסה לעלות מדרגה, ועם זאת אין כאן אפילו מהלך יומרני שאומר: הטראנס פרץ דרך, הגיע למהלכים אומנותיים שכדאי לבשר עליהם בגדול. "אקוטק" עם כול המקצוענות לא עושה את זה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן