שוברת שתיקה

מאיה בוסקילה

מילים ולחן: טל שגב ויעקב למאי. עיבוד: עדי גולדשטיין, נאור דיין. הפקה מוסיקלית: לואי להב
3/5

טל שגב, יעקב למאי ולואי להב מנסים לקחת את מאיה בוסקילה אל המלודרמה. "תתחיל לוותר עלי", מבקשת הדוברת שגם מכריזה על "שבירת שתיקה". אבל המלודרמה – ללא דרמה. הדוברת מודיעה לבן זוגה שהיא עוזבת אותו עם המלצה לוותר עליה, אבל עוד מוסיפה בהודעתה – "היום אני פוגעת בך". למה, מאמי? למה להודיע על פגיעה בו. ולמה "תתחיל לוותר עלי"? האם זה תהליך מתמשך? האם עדיין לא עשתה את כל הצעדים כדי להיפרד? כשעוזבים עוזבים.
השיר מנסה בסך הכל להגיד: זה נגמר בינינו, ועכשיו אני מחזירה את עצמי לעצמי. כל ההודעות האחרות מיותרות. שגב את למאי ניסו לייצר משהו רגשני עבור בוסקילה, יצא משהו מלודי, עיבוד בומבסטי, נוסקת בשירה מעלה מעלה, אבל בסך הכל זה שטוח וסתמי טקסטואלית. בוסקילה לקחה את זה לתשפוכת הרגשית צפויה, לואי להב עיבה את הרגשנות. ובוסקילה היא זמרת שיודעת לחבר טווח רגשי עם טווח קולי גם כאשר הטקסט לא הכי. יודעת לרוץ לפני המילים.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1.  למה לסמוך על חרסונסקי? זוהי הביקורת שלי: מאיה בוסקילה מבצעת מקסים לחן יפהפה של יעקב למאי וטל שגב.מוזר לשמוע שיר של יעקב למאי שהוא לא מעבד ומפיק,אבל התוצאה נהדרת.הערה: אין לי מקור מוסמך,אבל סבורני שהשיר נכתב על רוברטו,האמרגן הקודם שלה,ולא על בן זוג,כך שהמילים מובנות יותר.לסיכום: שיר החודש ברדיו.בהצלחה מאיה בהמשך…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן