על ההצעה להרים מופע עם משפחת-שבט הבנאים

קוראים לך בנאי?

0/5

קוראים לך במקרה בנאי? אתה זמר, שחקן, סטנדאפיסט, רקדן. לוליאן, קוסם, קורא בקפה? יודע לעשות משהו? רצוי שתירשם כבר עכשיו. מישהו או מישהם העלו את הרעיון למופע איחוד גדול של כל המשפחה. אמנם כמה בנאים גדולים כבר לא איתנו, הלכו לעולמם, אבל מה זה שניים שלושה בנאים חסרים מול השבט. הרי יש רשימה מפה ועד לא יודע איפה.
לא מצחיק אבל בידיעות אחרונות מרחו שני עמודים על האפשרות לאחד את כל המשפחה למופע. קיבלנו ניתוח של האפשרויות שזה יקרה, בעד ונגד, מי שונא את מי, דרגות המוטיבציה/התלהבות מהרעיון של כל אחד מהם (אהוד, גברי, יובל, מאיר, אורנה, אביתר, אורי, בועז, אורנה), תיאום של לוחות זמנים, בעיות כספיות שבדרך ואיך ניתן לפתור אותן, האם אפשר לעשות מזה "מכה" כספית כזו שתשחרר אחדים מלחץ למרות שלא כולם מתים על מכירות סוף עונה כאלה רק עבור בצע כסף (נהרסתי מהמשפט – "לכסף טוב תמורת אמנות איש לא יגיד לא") מי יכול להיות נגד ומי בעד, ותיקים מול צעירים, מה חושבים אמרגנים ותיקים (בעד, בעד, כי אפשר לדפוק אחלה "מכה") מה הם הכישורים הנוספים של הבנאים (מאיר, למשל, יודע לעשות חיקויים, איש מצחיק מאוד)
ואחרי הניתוח הצהבהב והכלכלי המייגע – השאלה האומנותית נשארה שולית. מה באמת יכולים כל הבנאים לעשות יחד על הבמה? אז נכון שמשינה ארחה את אהוד בנאי, מאיר אירח את אביתר, אבל באירוחים כאלה ברור שהעניין הוא לשדרג למען הקופות, לשכנע קהל כדי שתהיה תמורה עבור מחיר הכרטיס, אבל כל משפחת בנאי על במה אחת? למה? רק מפני שקוראים להם בנאי והם משבט אחד? רק מפני שמישהו מריח "מכה"? אני מוכן התערב שרוב הבנאים סולדים מהרעיון, אבל בסוף לא להאמין, ככל הנראה יתיישרו עליו אם יבטיחו להם עוד כמה אלפים בחשבון הבנק.
ואני אומר: תעשו לי טובה, אם אתם אהוד או יובל או בועז. רדו מזה. יוסי היה הרי צוחק מהיוזמה. תתמקדו בקריירות שלכם. חבל על הזמן שמשקיעים בהצעות מניפולטיביות שבאות לעורר איזשהו עניין חסר עמוד שדרה, רק מפני שבתעודת הזיהוי רשום בנאי, ושהעיסוק הוא משהו שבין שירה ומשחק והצחקה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן