תישאר

נועה כרמל

מילים ולחן: נועה כרמל. עיבוד והפקה מוסיקלית: עדי חייט
3/5

נועה כרמל מסבכת ומסתבכת בעניינים שבינו ובינה. הוא רצה לעזוב, לעבור, לשנות. היא מפצירה – "תישאר", אבל מצד שני –  "לא רוצה להחזיק אותך בלי סיבה". כלומר – רק אם הוא רוצה באמת – שיישאר איתה. למה חייבים להכניס לשיר את כל ההתחשבנויות הנדושות האלה. או למה זה צריך לעניין מישהו אם היא רוצה שהוא יישאר או שיעשה מה בא לו.

 אני קורא בדף היח"צ שנועה כרמל  היא יוצאת להקת פיקוד המרכז, למדה ב"רימון" ועכשיו משחק ב"בית צבי". לימודים זה דבר טוב ומומלץ, גם מוטיבציה להגיע רחוק חשובה. ועדיין במקצוע הזה – אתה צריך משהו ייחודי ומיוחד שיבדל אותך. "תישאר" הוא שיר פופ פושר ושטוח. אני מזהה איכות קולית אצל כרמל, אבל אם כרמל רוצה להגיע רחוק יותר – זה ממש לא השיר הזה. היא זקוקה למשהו הרבה יותר טוב כדי להראות שדנה לפידות אינה החדשה היחידה בשטח.

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

4 תגובות

  1. השיר מהמם נועה שרה מהמם ואפילו את השיר שלג אהבתי מאוד היא שרה את זה מצוין אני גאה בה שיש לה קול כזה יפה

  2. אני חושבת שאתה נורא טועה, השיר ממש יפה אם תקשיב למילים שלו תבין-
    לדעתי נשים מבינות יותר את השיר מאשר גברים לכן אני מבינה את הדיעה שלך.
    וכל פריצה בההתחלה היא שטחית כדי שלאט לאט הרף יעלה וכך גם רמת השירים אי אפשר ישר בפריצה להביא אותה בשיר לעלות מהר מהר וככה גם לרדת…
    לאט לאט, שלב אחר שלב, ככה אני מאמינה שצריך להיות.
    סינגל שתיים והבחורה הזו תפציץ בשירים,בהצלחה ! 🙂

  3. לדעתי הינך טועה. אם תקשיב היטב לשיר אכן קוראים תישאר… אבל מפציר שלנסות ולהתאמץ זה נכון אך היא לא תשתנה… ולא תבקש להישאר כשהוא רוצה משהו אחר…
    היא מבקשת ממנו להיות הוא והיא אומרת שהיא לא מוכנה להשתנות…
    לדעתי אם תקשיב למילים שוב תבין שיש משהו במילים וזהו לא רק שיר עם מנגינה נעימה ואין בכלל מה להשוות בינה לבין רוני סופרסטאר ומאיה בוסקילה כי בין זמר ליוצר שוני רב… "תישאר תישאר… אני לא אגיד לך…"

  4. אני חושבת שאתה ממש לא צודק..
    יש לה קול יפה מאוד..
    והשיר…שטח ויפה כמו שפריצה צריכה להיות ..כמו שרוני ומאיה בוסקילה עשו את הפריצה שלהם עם שירים שטחיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות