האומץ של אחרים The Courage Of Others

מידלייק Midlake

הליקון
4/5

"אם כל מה שצומח מתחיל לנבול, מתחיל למעוד/
הו, הרשי לי להיכנס פנימה, הרשי לי להיכנס פנימה, לא לחכות/
הרשי לכל מה שחולף על פני השדות והשקט להמשיך בשלהם, בדרכיהם הנסתרות"
("מעשים של אדם")

If all that grows starts to fade, starts to falter
Oh, let me inside, let me inside, not to wait
Let all that run through the fields through the quiet,
Go on with their own, on with their own hidden ways

ובשיר השני: כשהאביב מתעורר החורף מת/ בכיות אחרונות של בריות כבר הרחק מאחור/ והכפר מתחיל מחדש מלא נשמה/ עוד שנה לאדם לשנות דרכיו" ("חורף מת")

As the spring is made alive the winter dies
And the final cries of creatures are long behind
And full of spirit the village starts again
With one more year for a man to change his ways

יש באוויר געגועים געגועים לפולק הבריטי של השבעים. להקות כמו Pentangle, גם Fairport Convention – המנגינות, העיבודים, הטונים המתוקים-אפרוריים-מנומנמים, ההרמוניות העשירות, הצלילים האקוסטיים.
אלבום שלישי ללהקה מטקסס אחרי The Trials Of Van Occupanther של 2006. הסולן טים סמית Tim Smith כבר זכה להשוואת מחמיאות מג'ף באקלי ועד רופוס וויינרייט. בהאזנות הראשונות השירה והמוסיקה נשמעים כאילו חוזרים על עצמם, אבל יש בתחושה הזו תעתוע. תגיעו לשירי פולק אקוסטיים כמו Fortune, לבלדה Rulers, Ruling all things – תקבלו את התמצית המזוככת היפה של צליל השקט נוסח מידלייק, ועוד אחד יפהפה Children of the Grounds. לכל מי שליבו כמה ומתגעגע לימים שפולק רוק הייתה מוסיקה אותנטית בטקסט, במנגינה ובהרמוניה. 

Acts of Man 
Winter Dies 
Small Mountain
Core of Nature
05 Fortune 
Rulers, Ruling All Things
Children of the Grounds
Bring Down 
The Horn 
The Courage of Others 
In the Ground

הרכב: טים סמית – שירה, גיטרה אקוסטית, חליל, פסנתר, אריק פולידו – גיטרות, דולצימר, כלי הקשה, אריק ניקלסון – גיטרות, הקשה, פול אלכסנדר – בס, גיטרה חשמלית, בסון, מקנזי סמית – תופים, הקשה.

Midlake The Courage Of Others

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות