לאן

הראל סקעת

מילים: סהר חגי ואייל שחר לחן: אייל שחר עיבוד: עמוס בן-דוד
4.5/5

סקעת מבכה-זועק את אהבתו. רומנטי עד נואשות. הזמן לקח אותה רחוק. "צל לדמותך אני נשאר בך לא נוגע ונשבר"ללא ספק הטקסט היותר שירי מבין המתחרים על הקדם אירוויזיון. הכאב מגיע מתוך הזכרות בקשר שהיה ואבד, כי אהובתו רחוקה מכאן. הוא מתגעגע, מפנים את מה שהיה בניהם, ולא פותח דף חדש. השורות המסיימות, חתוכות ומצביעות על סערת רגשות גדולה. הטקסט מצביע על עומק ובגרות נפשית גדולים מאלה שבשירים האחרים שמתמודדים בקדם. מתחיל כמו במרבית שיריו – פסנתר מינורי שקט, ואז עליה בסולם הרגש. גם הלחן והעיבוד הזה תואמים את נטייתו של הראל לשקוע באהבות אבודות, בטון והבעה שמביעים צער עמוק על אבדן. כולו בתוך השיר. מוסיקלית – עוד לחן מלודי שיסעיר לבבות, עוד ביצוע שמנסה לגעת בתהומות הצער. זה השיר שאני בוחר מתוך הארבעה.

טיפות של חורף קר כבר שוטפות את כל העיר
צבעים של התחלה בסופו של יום בהיר
אני חולם אולי הוזה אותך
לבד,מתוך השקט שוב בורח…

לאן,הזמן,לקח אותך רחוק מכאן
צולל בחלומות מוצא סימן,רגע קטן
זוכר אותך לוחשת סוד
לאט,צל לדמותך אני נשאר בך לא נוגע ונשבר

בעולמך אבודה

עכשיו כשאת לא כאן כבר שכחתי להרגיש
את כל מה שהשארת אני לא חולק עם איש
אני חולם אולי הוזה אותך לבד
מתוך השקט שוב בורח…

לאן,הזמן,לקח אותך רחוק מכאן
צולל בחלומות מוצא סימן,רגע קטן
זוכר אותך לוחשת סוד
לאט,צל לדמותך אני נשאר בך לא נוגע ונשבר

בעולמך אבודה

אני שוב בורח
לאן

בך לא נוגע ונשבר
בעולמך

מתוך השקט, שוב בורח

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

4 תגובות

  1. איזה מזל שהשיר הזה לא ניצח. הלחן כל כך רדוד ופשוט, מילים מאוד בסיסיות, כאילו מישהו כתב כאן על פי נוסחה בינונית. הדבר היחיד שיש בשיר הזה – הווקאליות המדהימה של הראל סקעת, משחקי הקול שלו והעיבוד הם שעושים את השיר הגרוע הזה למשהו שניתן להאזנה בכלל. האמת, לא ברור איך הראל סקעת, זמר שבדרך כלל מקפיד על מלודויות מורכבות וטקסטים בעלי משמעות בחר בשיר כזה. אז טוב שלא ניצח. עדיף מיקום נמוך אך איכותי מאשר מיקום גבוה רדוד ונמוך.

  2. זה שיר מנצח.אם השיר הזה היה זוכה,אין ספק שהיינו זוכים.אין אנטישמיות בעולם שיכולה לנצח שיר כזה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות