Mash&Droub מאש ודרוב

דו-רה-מיקס

ארומה מיוזיק
3/5

למה רמיקס? מאש ודרוב – אל תענו. התשובה תיבחן בתוצאה. אבל השאלה הרבה יותר כללית. הרי אם זה כל כך אפקטיבי,  למה הראל סקעת לא הלך על גרסת הרמיקס באירוויזיון? תשובה אחת: רמיקס הוא סוג של מניפולציה. הרמיקס אינו פרשנות. הוא מאיץ טכני, מתבסס על תיכנות פיקס, הוא עושה גם מסלואו שיר לרחבות. רמיקס הוא קוסמטיקה לעיתים לעניים.
רמיקס לא מתאים לכל שיר. "מכתב לאחי" של עילי בוטנר וקובי אפללו  הוי וויי.– למה להרוס? סאבלימינל ודנה של "עלי" – משדרג. שלומי סרנגה – "כל הנשים יפות" – אפילו יותר יפות בלילה ברמיקס המדונסס. את האנפוף של עפיה ב"בשבילי" לא הצליחו להסיר ברמיקס
מאש ודרוב (האם דרוב הוא מי שמופיע כ –Droub DJ Hanan? שכני מחולון?) לא עושים ממצעד הפזמונים הזה משהו שחייבים לרוץ לספר עליו לשכנה שממול, אם כי עד כמה שאני מכיר את שכנותי (מחולון) הן עשויות להידלק ולהפתיע. הייתי מספר לשוויצרים שמכניסים מערכת אימתנית לבגאז'. זה יתאים כשהם פותחים חלון ומרעידים את הרמזור עם הויברנה של הבס. גם למי שנכנסים לחופה יכולים להוציא את האורחים מבסוטים .  לגבי התוצאה: מארש ודרוב לא המציאו את גלגל הרמיקס, אבל הם מנפחים אותו בשביל הראש השטוח והרגל המפזזת. מבחינה זו – אין תלונות. מישהו אמר מסחרי? לא אלך איתו מכות. אפילו לא אכנס לויכוח. מסחרי זה לא חלק מהחיים?
שירים שרימקססו: הראל סקעת – מילים, ליהי עטר – איתו לנצח, אייל גולן – מי שמאמין, גלעד שגב – אישה משמיים, עילי בוטנר וקובי אפללו – מכתב לאחי, סאבלימינל ודנה – עלי, שלומי סרנגה – כל הנשים יפות, מושיק עפיה – בשבילי, שלומי שבת – היידה, גלעד שגב – כל העולם, מושיק עפיה – מבט שנוגע, שלומי שבת – היידה 2010

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות