וגם אני

רומן וינר

מילים ולחן: רומן וינר עיבוד: איתי בן מרגי אייל בן ישראל הפקה מוסיקלית: איתי בן מרגי
3.5/5

רוצה רומן וינר לומר – קיים ניכור מוחלט ביני ובינך, יחסים חסרי סיכוי, תהום עמוקה, אז מדוע לסבך את המאזין בטקסט יומרני כמו "לפעמים אני מרגיש שהיית מוכנה למכור את התחושות שלי לנפש זרה ולקבל תמורתן אנשים שאת לא מכירה". איזו נפש זרה? מי האנשים? ומה התמורה? וינר מסבך ומסרבל במקום לפשט.
פשטות המנגינה לעומת זאת – מאירה פנים. אין בה את עומק הניכור והטראומה בגין היחסים העקרים. נוגה, מלודית ומלטפת. וגם הטון הרומנטי המדוכדך של וינר עוזר לריכוך. אז מה רוצה וינר? לבטא את הטראומה או להנעים בשיר אהבה נוגה? מכל מקום – שיר פופ יפה, ורק חבל שלא קיימת קורלציה בין הטקסט ללחן.

לפעמים אני מרגיש שהיית מוכנה/ למכור את התחושות שלי לנפש זרה/ ולקבל תמורתן אנשים שאת לא מכירה
ולפעמים אני מרגיש שאם יש בעיה/ הצדק שלך כבר לא נתון למכירה/ גם במחיר של פרידה מסתכלת עלי בשתיקה
וגם אני לא תורם בעצמי/ מחדד לשוני עכשיו בין המילים/ משחק משחקים שיתנו לי קצת זמן
לפעמים אני מרגיש שהיית משתנה/ אם רק היתה לך סיבה להשתנות בשבילה/ כמו למשל אהבה אהבה חדשה ישנה
ולפעמים אני מרגיש שהיית ממתינה/ לראות אם השתנתי אם רק יש עוד תקווה/ אם רק הייתי אדם שהופך את הכל על פניו
וגם אני..
לפעמים אני מרגיש שהיית מוכנה/ למכור את התחושות שלי לנפש זרה/ ולקבל תמורתן אנשים שאת לא מכירה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

5 תגובות

  1. נחמד. באמת. אבל יש בישיראל כמות בלתי נתפסת של וונאביז.לרובם אין קול של ממש, אין כישרון כתיבה יוצא דופן ואין להם מושג למה הם ניכנסים, או יותר נכון למה לא יצליחו להיכנס.אבל כולם מקליטים סינגל, מעסיקים גרפיקאי, מעסיקים איזה יחצ"ן/ית, גוזלים זמן מינימלי מאנשי המדיה שכמעט תמיד זורקים הצידה את יצירתם ולפעמים מקבלים חשיפה אקרעית באיזה מדור ברשת, למשל של יוסי חרסונסקי, שנותן להם יחס סביר ומתייחס בכמה שורות, בד"כ חציין לטקסט , ובזה תם ונשלם. צריך לומר, עם כל אי הנעימות שבדבר: תודה, אך באמת לא הייתם צריכים. השוק הישראלי קטנטן טמוצף גם כך ובכלל, חוץ מהימתיכוניים וקמצוץ מהנותרים – אף אחד לא יראה שקל מכל זה. למה לכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות