גבר אוהב אינו מבין מה הסיבה שגברת אוהבת נוטשת. החדר מתמלא הסברים, אבל מצידה אין חרטה, גם לא התלבטות. המסקנה שלו: "היא רודפת אחרי החיים, אבל בעצם היא בורחת" שודלר שר את הסיפור בגוף שלישי, מתבונן בסיטואציה מן הצד. הטון מחוספס-חם, תחושתי, דרמטי איך לא רגשני מדי (פרט בקטע קצר בסיום השיר) , גם אינו ציני, למרות שבטקסט (Good Fly במשמעות של "שלום ולא להתראות") קיימת ציניות.
המנגינה הפשוטה והיפה משרתת את הנרטיב. הסגנון מזכיר שירים צרפתיים מסוג השנסון. גם העיבוד תואם את האוריינטציה הבלתי אמצעית של שודלר. עיטור הגיטרה החשמלית בחלק השני (יניב דדון) של השיר יפהפה.
בדף הקומוניקט שנשלח עם השיר נכתב כי השיר נכלל באלבומו החדש של "מתבגר ישראלי טיפוסי". הצעתי לשודלר: אל תדמה לשום מתבגר ישראלי טיפוסי. תהיה כמה שיותר קרוב לעצמך. השיר הזה דווקא מעיד שיש כאן סגנון אישי ולאו דווקא של "מתבגר ישראלי טיפוסי".
רק כמה דברים אחרונים, לפני שהיא הולכת,
החדר מתמלא הסברים, למה היא מתכוונת?
רק כמה דברים אחרונים, לא חרטה או מחשבה שנייה,
היא מצמידה לי שפתיים לפנים, וממלמלת בלחישה …
שהיא אוהבת, שהיא חושבת, רק עליי,
Good Fly baby and goodbye …
היא תשתגע, תתגעגע רק אליי,
Good Fly baby and goodbye …
רק כמה דברים אחרונים, שלא יחזירו את מה שהיא לוקחת,
היא רודפת אחרי החיים, אבל בעצם היא בורחת
והיא אוהבת והיא חושבת