ממשיך לשיר לנשים

אריאנה מלמד נגד הראל סקעת

סקעת כקורבן הרייטינג
0/5

אריאנה מלמד מאשימה ב –Ynet את הראל סקעת: למה אתה ממשיך לשיר שירי אהבה לנשים אחרי שחשפת נטיותיך המיניות לגברים. לדעת מלמד, אין כאן עוד"ביטוי אותנטי של רגש". הנימוק העיקרי לדבריה קשור במניעים כלכליים – חשבון הבנק שלו: כיוון שהקהל שלו הוא ברובו קהל מעריצות .
ההסבר היחיד שיש לי למאמר כזה: מה לא עושים בשביל הרייטינג. ב- Ynet בטח צהלו וטפחו למלמד  על השכם. איך אפשר לנצח במלחמת המדרוג, אם לא במאמרי קנטור מהסוג הזה, שסוחפים מיד מאות תגובות.
מה, חייה של הגברת מלמד עד כדי כך משעממים, שהיא מתיישבת לכתוב מאמר כבד-מתפלסף -מקנטר הדן בשאלה הנורא-חשובה: למה הראל סקעת שר לנקבה ולא לזכר.
שאכנס לעימות עם הטענה המופרכת? מה זה אומר? שאלטון ג'ון וג'ורג' מייקל צריכים לעבור על כל שירי האהבה שלהם שכתובים לנקבות ולתקן אותם?
מה זה אומר, שכל שחקן שמגלם רוצח צריך להיות בעל נטיות רצחניות, אחרת אין כאן ביטוי אותנטי של רצח? כמי שמתיימרת לכתוב על אמנות, הגברת מלמד יודעת (אני מקווה) שמבצע, שחקן או זמר אינם מגלמים את עצמם. תארי לך, שלכל תפקיד של הומוסקסואל בתיאטרון יחפשו שחקן שהוא הומוסקסואל. לשיטתה של מלמד, אף שחקן שהוא הומוסקסואל אינו יכול לשחק מאהב של אישה.

הראל סקעת  לא כתב את הטקסט של השיר עליו מדובר ("כמה עוד דרכים" של נועם חורב) – הוא קיבל שיר לביצוע, וביצע אותו כפי שחש, הכי אמין מבחינתו. סקעת אינו מה שנקרא "סינגר סונגרייטר", הוא בראש ובראשונה זמר שמנסה להעניק לשירים את הטון האמוציונאלי שלו. הוא צינור כמו ששחקן הוא צינור. מבחינה זו – יש מעט זמרי מיינסטרים ברמה שלו במקומותינו. סקעת הוא זמר-זמר. הטון שלו אינו שקרי. השירים שלו אינם קונפקציה, כמו הרבה שירים ים-תיכוניים שמדברים על אהבה כפי שמלמד מנסה לטעון. מבחינתי – זה מה שקובע את האותנטיות של השיר, לא אמינותו כלפי מעריצותיו, שאגב ממשיכות להעריצו למרות נטיותיו, ואין כאן שום זיוף: הערצה אינה חייבת להיות "מינית".  יש בה מניפה גדולה של רגשות וביטוי של האלהה של מושא ההערצה.
יצירת אמנות באשר היא אמורה להביא את המאזין או הצופה לחוויה מבלי שהוא יצטרך לבדוק מה הם נטיותיו הג'נדריות של מי שעומד מאחוריה. מרגע שהאמן הצליח לשכנע-לרגש-לעורר מחשבה – עשה את שלו. אריאנה מלמד, במקום לדבוק בתיאוריה הפשוטה הזו, כתבה מאמר מלעיז-פרובוקטיבי-יומרני ולא אמין על שיר אהבה פשוט שמבוצע נכון ואמין. מה שבטוח: אם הרייטינג הוא האל של תקופתנו, מלמד הקריבה לו קורבן נאות. ואפשר לנסח גם: סקעת הוא אחד הקורבנות שלו.

הראל סקעת כמה עוד דרכים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

14 תגובות

  1. פשוט אישה מססבכנה חסברת חיים . הבנאדם מצליח מה כואב לך ? הוא עבר תהליך מדהים של יציאה מהארון מי את בכלל ? שתבואי ותגידי לו למי לשיר ! למה עברי לידר לא שר לבנות ? מה זה השטות הזאת סתמי ולכי חפשי לך אנשים וטדברים אחרים להתעסק בהם מטומטמת חסרת חיים תשרפי אמן !

  2. הראל למרות שיצאת מהארון תמשיך לשיר גם לנשים, הרי לא משנה מה תשיר תמיד נשמע אותך עם קול המדהים שלך, אי אפשר להתעלם משירייך.

  3. תגובה כזו כמו של אריאנה מלמד יכולה רק להראות על כך שהיא מנסה להסתיר סוד מאד גדול החבוי אצלה.
    לכו תדעו, אולי היא תתברר כלסבית מיוסרת בארון שמכלה את זעמה על כאלו שהעיזו ויצאו החוצה. סה"כ מסכנה… רחמים עליה…

  4. יהורם גאון שר את " בלדה לחובש " זה היה לגמרי אמין, אותנטי ושבה את ליבי , האם יהורם גאון היה פעם חובש ועמד בסיטואציה עליה הוא שר כמובן שלא ! גב' מלמד מנסה להכניס אותנו לגטו אומנותי , הומואים ישירו רק בלשון זכר, גברים סטרייטים ישירו רק לנשים וההפך , חילונים ישירו רק לחילונים ,דתיים רק לדתיים וכו' גם את האומנים גב' מלמד מנסה להכניס לאותו גטו , זה מסוכן, מסוכן, מסוכן ולא דמוקרטי בעליל , כל הפוסט שלה הוא פטפוטי ביצים כפי שנכדי הצעיר אומר וגם איכס ובעעע כמו שנכדי הצעיר אומר בהחלט מתארים את גב' מלמד. והראל סקעת אתה זמר, זמר, זמר, הזמר בהא הידיעה ,לעולם אל תפסיק לשיר וגם לנשים ולמי שתחפוץ אף על פי דבריה של הגב' מלמד ,אנשים אמיתיים, איכותיים , בוגרים ויודעי דבר או שניים בחיים מזמן לא מתייחסים לטור הביקורת של הגב' מלמד , לגב' מלמד אין באמת מושג ולו הקלוש ביותר במוזיקה .

  5. טור הביקורת של הגב' מלמד הוא הדבר הכי עלוב וטפשי שקראתי לאחרונה , ברור שהגב' מלמד לא צפתה בקליפ ,הקליפ מתאר בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שהשיר מדבר על אהבה במובן הרחב ולא על אהבה של גבר לאשה\אהובה , לחלוטין לא מפליא אותי טור הביקורת של הגב' מלמד כבר המון ,המון זמן שממש לא נעים לקרוא את מדור התרבות של YNETואת טור הביקורות של הגב' מלמד, תמיד כתוב בצורה מסולפת, לא נצמדת לעובדות עד כדי כתיבת דברים שקריים ,לפעמים אני שואלת את עצמי על מה לעזעזל היא מדברת ,אין לה שמץ של מושג על מה היא מדברת , אותי ואת חבריי ומכריי YNET הפסידו מזמן, בנותנם במה למבקרת מסוג הגב'מלמד שהיא לא אמינה לחלוטין מהיכן הבטחון שבמאמרים ובטורים אחרים הם דוברי אמת , גב'מלמד תרשו לנו לבחור מי מרגש אותנו ומה מרגש אותנו, הראל סקעת מרגש אותנו וירגש אותנו גם אם ישיר את ספר הטלפון בניגוד אלייך סקעת הוא בין האומנים היחידם שהוא אמין ,אותנטי ואין בו שמץ זיוף , אכן גב' מלמד משועממת וחסרת חיים בנוסף תאבת בצע שכל עניינה הוא כסף , גם אני בזה לך גב' מלמד.

  6. עוד משהו. זאת לא הפעם הראשונה שהראל סקעת קורבן של תרבות הרייטינג. רק לפני שנה וקצת גל אוחובסקי כפה עליו בגסות ובאלימות מילולית לספר על נטייתו המינית. אז הוא עשה זאת באמצעות התכנית של גיא פינס.
    השם "הראל סקעת" מושך רייטינג במיוחד כשמותקף בהאשמות שווא. האם לא הגיע הזמן שעיתונאים קטנים כמו אריאנה מלמד יפנו את מקומם לטובת אלו שעדיין רוצים להאמין בעתונות אמיתי.

  7. ביטאת כאן את שאט הנפש של אוהבי המוזיקה והראל סקעת במיוחד. "מעריצותיו" ו"מעריציו" כבר מזמן עברו את גיל 12. אוהבים אומן בדיוק בגלל אותו רגש שמעביר בשירים שלו. אריאנה מלמד בנתה שם מעין "טיעון משפטי" מופרך לחלוטין. ובכ
    הייתי ממליצה לווינט לקרוא היטב כאן את הביקורות הנכתבות על ידך, גם כשלא אהבת תמיד בכבוד ובהערכה .

  8. לא נותר לי להגיד שום דבר אלא לחזק את דבריך.
    וחבל שעיתונאית צריכה לרדת כל כך נמוך בשביל רייטינג…
    אם כבר מדברים על אמינות!!!

  9. אריאנה מלמד ידעה למה היא כותבת על סקעת, סקעת הוא זמר מאוד מצליח ומביא המון רייטינג ולכן הוא גם קורבנו כפי שאתה מר חרסונסקי כתבת , וזמרי מיינסטרים ברמה של סקעת כמעט ואין , זמר עם קול גדול ,יכולות ווקאליות יוצאות דופן , כריזמה ונוכחות בימתית , שירה עם המון רגש , דיקציה מעולה לתוך הראל התנקזו כל כך הרבה תכונות שאין כמעט בנמצא זמר ברמה שלו היום בארץ זו גם הסיבה להצלחתו ולקהל כל כך גדול שמעריך ועומד מאחוריו. לגבי הביקורת של הגב' מלמד רק לאמר טיפשות בהתגלמותה ובמיטבה , צר לי על גב' מלמד שבחרה כפי שנכתב פה לשלם דמי חסות לאלוהי הרייטינג ובחרה לוותר על ההגינות שלה כאדם , לא מכבדת אותה ואת האתר בו היא כותבת .

  10. אריאנה מלמד היום היא אשה חסרת בושה שכל עניינה היום הוא פרסום ,רייטינג ובצע כסף ,אני מקווה עבורה שהיא שילשלה לכיסה מספיק כדי לכסות על העדר הכבוד שאני לא רוכשים לה היום, היא רק לא לקחה בחשבון שהקהל של הראל המבוגר וגם הצעיר מספיק אינטלגנטי ע"מ להבין שהביקורת הזו מסולפת ושקרית. מר חרסונסקי הראל אולי לא סינגר סוניגרייטר במובן הרחב של המילה כיוון שאינו כותב \כתב את מרבית שיריו ,אבל השירים שהוא כתב ומופיעים באלבום דמויות מהיפים ששמעתי ומדברים על שעל ליבו צריך רק להאזין (מופנה לגב' מלמד שאין לי ספק לא האזינה לאף אחד משיריו) , גדולתו וייחודו של הראל בכך שהוא סטורי טיילר שיודע להתחבר לטכסט ,לרגש ולהעביר לקהל שבאמת מאזין לכן הראל הוא כל כך נערץ ואהוב .לפי טענתה של הגב' מלמד אסור היה לזוהר ארגוב לשיר את " ים של דמעות " (מושר בלשון זכר זוהר ארגוב הסטרייט שר שיר אהבה לגבר ועושה זאת בצורה הכי אמינה ועם המון רגש) אנחנו כקהל היינו מפסידים את אחד השירים היותר יפים, אני היום בז לגב' מלמד ובעיקר מובך עבורה.

  11. תגובה טובה של חרסונסקי לביקורת המטופשת של אריאנה מלמד. זה היה טור הביקורת העלוב ביותר שקראתי אי פעם מאריאנה מלמד. מסתבר שגם אריאנה נכנעה לאלוהי הרייטינג וגם היא משלמת לו דמי חסות מדי פעם בפעם, והפעם הקורבן התורן היה הראל סקעת, אשר ספק אם אריאנה שמעה בכלל שירים של הראל סקעת או בכלל ניסתה להתעמק בהם, או שהם רחמנא ליצלן מתחת לכבודה להאזין להם.

  12. לסבא אחד אהבתי את התגובה שלך , גם אני הולכת תדיר להופעות של הראל כמו גם חלק גדול מחבריי , לא ברור מהיכן הגב' מלמד החליטה שמרבית המעריצים של הראל הם בני 12 כאשר אנו יודעים בוודאות שחלק גדול של המעריצים קרובים לגילנו, בכל מקרה גב' מלמד איבדה את אמינותה בעיניי לאחר הביקורת המגוחכת והשקרית שלה , כמו גם YNET איבדו את אמינותם בעיניי ובעני רבים מחבריי ,אני מקווה עבורם שהם יוציאו מאמר מתקן .ולגבי הראל אני אמשיך ללכת להופעותיו ולא משנה לי גם עם ישיר לנשים אני רק מקווה שהגב' מלמד לא תאסור עלינו ללכת ולא תעמוד בפתח האולם ותאסור עלינו להכנסחחחחחחחחחחחחח כשם שאסרה על הראל לשיר לנשים.ומסכימה עמך מר חרסונסקי הראל זמר , זמר לכן אנחנו כל כך אוהבים.

  13. קראתי את מאמר הביקורת של הגב' מלמד ולא האמנתי שזו היא , מכיר את כתיבתה ואת איכיותיה בעבר אבל לא מוכן לשמור לה חסד נעורים לאור מאמר כל כך מסלף ואפילו שקרי , אני סבא בין 60+ שאוהב ומבקר תדיר בהופועתיו של הראל ורואה שהקהל של סקעת מזמן עבר את גיל ה-12 , השיר "כמה עוד דרכים" נפלא בעיניי שכן מדבר על אהבה באופן כללי (לא מופנה לאשה והמילה אהבה בעברי היא בלשון נקבה) , היכן ההגינות של הגב' מלמד , היכן הבושה , גב' מלמד איבדה בעיניי את הכבוד , אני מקווה עבורה שקצת יותר עבור מנזיד עדשים ,אני אמשיך לאהוב את הראל סקעת הוא מזכיר בשירתו הכל כך יחודית את נעוריי (היום לצערי כבר לא שרים כך) זמר ,זמר כפי שאתה מר חרסונסקי כתבת .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן