Deleted Scenes from the Cutting Room סצינות מרצפת חדרי העריכה

Caro Emerald קארו אמרלד

הליקון
5/5

ללכת שבי אחרי ההולנדים? הם מתים על זמרת הג'אז הזו. הדיסק של קארו אמרלד בילה 28 שבועות בטופ של המצעדים בהולנד. אין בעיה: אני מצטרף בעונג. פופ עם קריצת עין לקברט שלא שומעים חדשות לבקרים.
חוזרים למוסיקה של הארבעים עם ריקוד מאוד קצבי foot tapping beat המיועד למה שפעם קראו "אולם ריקודי. (Ballroom) דרושה התמחות בצעדי ריקוד מהירים (quicksteps) אהבה מסוימת לג'אז מסורתי. כן, נכון קוראים לזה רטרו, וקארו אמרלד משחקת אותה עם הטוויסט הזה בקריצת עין לאותם ימים תודות לעיבוד הסווינגי התוסס שמשתלב כמו פריט "מיושן" בצבע שלה.
זו הצדעה יפהפיה לג'אז הווקאלי, סלט ושאר ירקות. אתם יכולים לטעום סווינג, ממבו, רומבה, ניו אורלינס ברטקוספקטיבה דאנסית לצליל של פעם, feel של תזמורות השלושים (גם ביג בנד) שמגיע עד רוחות הפופ של ימינו (ריתם נ' בלוז) ואף פאנקי והיפ הופ. מנהטן טרנספר היו מתקנאים.
קוראים לה בשמה המלא, ואל תשברו שיניים – Caroline Esmeralda van der Leeuw (שם מלא) או בקיצור קארו אמרלד. היא קיבלה בצדק את פרס הזמרת הטובה ביותר בהולנד לשנת 2010. הפרייזיינג שלה הוא של זמרות ג'אז מהשירה הראשונה. הסיפורים (אהבה – הגשמתה, אובדנה) מקבלים את הסווינג הנדרש בשילוב של ריתם סקשן וכלי נשיפה מתוזמרים מלוטש, צליל סגנוני, עשיר, השימוש היפה בקסיפולון בשיר The Other Woman שהיה מתאים לאיזה ג'יימס בונד (צליל הגיטרה החשמלית היפהפה נוסח השישים. Absolutely Me שמזכיר תזמורי ג'אז נוח קאב קאלאוויי אבל גולש נהדר להיפ הופ.
מעבר לתזמורים – זוהי קארו אמרלד הנפלאה שעושה את הדיסק הזה יחיד במינו, כבר מהשיר הראשון This man, שיצא כסינגל. וגם אחד האהובים עלי – You Don’t Love Me בסגנון התזמורים של קאונט בייסי ביג בנד. אלבום מלהיב, והוא אינו מגיע ממולדת הסווינג. היש להולנדם משהו שאנחנו לא יודעים עליו?

That Man
Just One Dance
Riviera Life
Back It Up
The Other Woman
Absolutely Me
You Don't Love Me
Dr. Wanna Do
Stuck
I Know That He's Mine
A Night Like This
The Lipstick On His Collar
קארו אמרלד – That Man

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות