אודיה פתוחה להצעות. בעזרתם של תופרי להיטים היא שרה מליבו של גבר מאוהב. אני לא מאמין לשרבוטים האלה. נועדו בעיקר לקדם מכירות. אודיה כבר בצמרת. מה היא צריכה עוד מוצר אינסטנט על אהבה? מה ההיגיון שהיא תזמר קינת אהבה של גבר?
מבחינתו של המאהב אין עליה. הכי יפה בעולם. יעשה הכל שהיא תהיה שלו. אפילו בנה לה בית, מה שמעלה סימן תמיהה – אם עדיין לא בטוח שהיא שלו, האם הכוונה שלו לשכנע אותה בנדל"ן? אגב, הכותבים שתלו כאן פרט מוזר משהו: הוא הולך איתה ברגל כשנכנסת שבת. האם הפרט הזה כה מהותי לאהבתו. המשך המשפט: "ואני מת על זה שאת ילדה משוגעת". מה הקשר?! שומרת שבת – מילא, אבל איך זה מתחבר עם "משוגעת"?
אודיה מאנפפת בטון עצוב, סלסול קל, קולות שמתחברים הכי סתמי במקהלה . גם אם המוסיקה נגישה ומבקשת הצטרפות (יש אפשרות למחיאת כף), השיר נשמע פופ שטח וסתמי, וכאבו של האוהב מתמסמס בשירתה. אודיה מתבססת על חיבור בין פופ עכשווי למוזיקה ים-תיכונית ומוזיקה מזרחית. היא צברה פופולריות בזכות יכולותיה הווקאליות המרשימות ויכולתה לשלב בין אלמנטים מודרניים ואלמנטים מסורתיים, אבל היא נגררת להתמסחרות. הקופות יצחקו, אבל יש מצב שהמוזות ישתקו.
אודיה את לא יודעת כמה שאני אוהב אותך
יפה שלי אין עוד אחת כמוך בעולם/ אצלנו בשכונה וגם מעבר לים
נכון אנ'לא אחד שמסכן את הכול/ ומה יהיה איתנו אלוהים גדול
להתעורר מוקדם לראות אותך לידי/ למות מאהבה כשאת אוהבת אותי
תמיד שאת בוכה ואז שוטפת פנים/ ניסיתי לדבר ולא יצאו מילים
הכי יפה כשאת צוחקת/ פרחים באמצע השלכת
השארתי פתק על הדלת/ שיעשה לך טוב
את לא יודעת כמה שאני אוהב אותך/ עשיתי לך ת׳מוות ונישקת לי ת'לב
בניתי לנו בית שתדעי שאני שלך/ ומה שתבקשי אני אגיד לך אמן
חיים שלי תגידי מה עובר לך בראש/ ולמה את צועקת מאמי למה לכעוס
מותר להתפרק וגם לשבור ת'כלים/ כי ככה זה כשאוהבים
הולך איתך ברגל כשנכנסת שבת/ ואני מת על זה שאת ילדה משוגעת
שורפת עוונות מאמינה בניסים/ מהיום הכול פתוח לא מכסים
הכי יפה כשאת צוחקת/ פרחים באמצע השלכת
השארתי פתק על הדלת/ שיעשה לך טוב
את לא יודעת כמה שאני אוהב אותך/ עשיתי לך ת׳מוות ונישקת לי ת'לב
בניתי לנו בית שתדעי שאני שלך/ ומה שתבקשי אני אגיד לך אמן
את לא יודעת כמה שאני אוהב אותך/ עשיתי לך ת׳מוות ונישקת לי ת'לב
בניתי לנו בית שתדעי שאני שלך/ ומה שתבקשי אני אגיד לך אמן
אני אגיד לך אמן