חברים שרים קורין 2024

חברים שרים קורין 2024

הפקה שעשתה כבוד גדול לקריירה שלה. לציון 50 שנות יצירה. לא להחמיץ!

ניהול אומנותי: חיים שמש עיבודים וניהול מוסיקלי: ערן צור
4.5/5

לא הוזמנתי לאירוע. מזלי: צפיתי בהקלטה של מופע ההצדעה  שנערכה בהיכל התרבות לקורין אלאל בתיעוד של ערוץ 11. מתנה נפלאה לציון 50 שנות יצירה. כל עולמה האומנותי התנקז לערב אחד – מופק מוזיקלית חבל"ז. לא ארבה במילים – פשוט לצפות במפגן האומנים הלא שגרתי הזה ערוך לתלפיות, מנוגן לעילא על ידי חבורת נגנים מעולה (ריתם סקשן ונגני מיתר) , מנוהל מוסיקלית עם כל הלב והמקצועיות בידי ערן צור. נכס למוסיקה הישראלית, אור ליוצרים רבים, או כמו שהעיד עליה אביתר בנאי:  – "קורין פתחה לי שערים אל תוכי".
הילה רוח השיבה רוח חדשה בביצוע רוק חריג של "חיה בתוך קופסא", קרולינה הזכירה כמה מפלא הוא הלחן של "קשר הירח", אמדורסקי העניק את הבלוז שלו ל"שיר לשירה", אביתר בנאי הפליא לקחת את "מעיין"  ו"התעשייה האבירית" למחוז שלו בביצועים חד פעמיים, ברי סחרוף נתן ל"אין לי ארץ אחרת" את הטאץ' המערב מזרחי שלו, נגה ארז הפתיעה בעיבוד מינימליסטי ל"ארץ קטנה עם שפם" והרימה את הקהל עם המשפט "כל יבשה היא ספינה טובעת כשחופרים מקלטים" מתוך "זן נדיר".  קורין עצמה התעלתה בסיום הערב בביצועים של "כשזה עמוק", "אנטרקטיקה" ו"אי שם בלב" של ברסאנס.
שירים של המון צבעים וסגנונות, וקורין אחת מיוחדת מאוד. אחת ויחידה במוסיקה המקומית. זן נדיר. מלחינה רגישה, נעה בין רוק לשנסון לפופ בדרכה שלה.  יוצאת מהנמוך, מהחספוס האישי, חיבור בין מלודיה, שנסון ורוק, ובערב הזה הלהקה שליוותה אותה סיפקה דלק באוקטן גבוה בהפקה שעשתה כבוד גדול לקריירה שלה.

נגנים: עידו זלנסקי – קלידים, ליאם צור – גיטרה, קרן טפרברג – תופים, רם אוריון – גיטרות, ערן צור – גיטרה בס, ניהול והפקה מוזיקלית. 

חברים שרים קורין בערוץ 11 במאי מרק ז'לקובסקי

שירים

עלמה גוב – "ימי הפרח והאהבה"
אריק סיני – "דרך הכורכר"
קורין אלאל – "הטבעת נפלה"
ערן צור – "מותק"
ברי סחרוף – "אין לי ארץ אחרת"
הילה רוח – "חיה בתוך קופסא
קרולינה – "קשר הירח"
אסף אמדורסקי – "שיר לשירה"
אביתר בנאי – "מעיין"
אביתר בנאי – "התעשיה האבירית"
נגה ארז – "ארץ קטנה עם שפם"
נגה ארז – "זן נדיר"
קורין אלאל – "כשזה עמוק"
קורין אלאל – "אנטרקטיקה":
קורין אלאל וכל המשתתפים – "אי שם בלב"

 

קורין אלאל פייסבוק

share

3 אהבו את זה

share

3 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן