מה יותר קריטי בעיניה – ה"קטן" או "הגדול"? מספרים וגדלים מעסיקים את שיר זוארץ, נעה בין אפס לאחד וחצי, בניסיון לספר תסכול מיחסים, שמשמועה היא מבינה שהוא "בודק עם אחרות", ולא מוכנה להסתפק בפרחים. עוד "מכתב" מסוג השירים שהמאוכזב/ת יורד/ת על הצד השני. לא טקסט לרוץ לספר לשכנים. וריאציה על קלישאה בנושא.
שיר זוארץ מאנפפת את כתב האשמה האמביוולנטי (נכון, היא גם ממשיכה לאהוב) במשפט זול ומזלזל "אתה תקוע אצלי בינתיים", מגביהה טון ב"ושוב אתה מביא לי פרחים". לפי הקליפ, שולחת לו את המילים בסמרטפון (פורמט המכתב הרומנטי של ימינו) .
ההפקה האלקטרונית המהוקצעת מעלה את השיר לכביש הראשי ולרחבות בדאנס עדכני שהוא הכל פרט ל"שירים עצובים". השימוש – בתבנית קצב בה שיש ביט מודגש בעיבוד דינמי בנוסחי EDM מתקדמים נותן לזוארץ חיים תוססים. האקשן בשיר מתכוונן לרשימות המיינסטרים של תקליטני הרדיו והמועדון הכי בעניינים.
שיר זוארץ אחד וחצי בימוי צילום ועריכה: טל חמדי
וזה אחד וחצי בלילה/ אני בין אדמה לשמיים
ואני אחד וחצי בחישוב מהיר/ כי אתה תקוע אצלי בינתיים
בגדול אתה מה זה חלש/ בקטן אני מתה עליך
תקעת פה את הבגדים/ ואיך זה נעים החולצה הישנה שלך
שמעתי מאחרים שאתה בודק עם אחרות
הבטחת לי תכוכבים ורצת אחרי כוכבות
איך אתה נופל מאמי שוב אתה נופל
ושוב אתה מביא לי פרחים כי היינו שבורים
על מי אתה בא יא גבר לך תכתוב לי שירים
שוב אתה מתחשבן שברת אז תתקן לי
זה עוד קיץ עם שירים עצובים
וזה אחד וחצי בלילה/ אני בין השמלה לפיגמה
ואתה זה אפס בחישוב מהיר / תעמיס לא מפחד מהקארמה
בגדול אני מתה לישון/ בקטן אני מתה עליך
תקעת פה את הבגדים/ זה כבר לא נעים
החולצה הישנה שלך
הבטחת לי תכוכבים ורצת אחרי כוכבות
איך אתה נופל מאמי שוב אתה נופל
ושוב אתה מביא לי פרחים כי היינו שבורים
על מי אתה בא יא גבר לך תכתוב לי שירים
שוב אתה מתחשבן שברת אז תתקן לי
זה עוד קיץ עם שירים עצובים
למה אני אוהבת אותך/ מה אני אוהבת אותך
פאק
ושוב אתה מביא לי פרחים כי היינו שבורים
על מי אתה בא יא גבר לך תכתוב לי שירים
שוב אתה מתחשבן שברת אז תתקן לי
זה עוד קיץ עם שירים עצובים